2011. júl. 4.

Júniusban olvastam


1. Karen Marie Moning: Keserű ébredés (4,5) tovább
2. Karen Marie Moning: Álom és valóság (4,5) tovább
3. Karen Marie Moning: A hajnalra várva (5) tovább

Egyik nagy kedvencem a Tündérkrónikák sorozat, Moning tollából. Imádom a világot, ahogyan Mac mesél. Azt hogy ennyire rejtélyes. Jericho Barrons karaktere magáért beszél. Sikerült egész hamar megkaparintanom a legújabb kötetet, de előtte tartottam egy kis ismétlést. Az új kötet egyértelműen viszi eddig a pálmát.

 
4. Laurell K. Hamilton: Fogat fogért (5) tovább
5. Nalini Singh: Látomás (4) tovább

Két újabb kedvenc. Anita Blake-re egy évet vártam és nem meglepő módon most sem csalódtam. Államvizsga sem tudta meggátolni, hogy az estéimet velük töltsem és dupla élvezet volt a dupla kötettel. 
The psy/changeling sorozat 2. kötetére viszont csak hónapokat kellett várni, szóval a kiadóra nem lehet panasz és persze a könyvre sem. Igaz az első kötet és főszereplői jobban a szívemhez nőttek, viszont a szórakozás itt is garantált volt. 

 

6. Rachel Caine: Élőhalottak bálja (3,5) tovább
7. Kristin Cashore: Graceling – A garabonc (3) tovább
8. Jessica Day George: Éjféli bál (4) tovább
9. Cally Taylor: A mennyország várhat (4,5) tovább

Tovább egy kis ifjúsági fantasyhoz. Nem kedvencem Rachel Cain Morganville-i vámpírok sorozata, viszont leköt annyira, hogy olvassam a folytatást. Ez a kötet már jobban tetszett, mint az első, de nem lett kevésbé idegesítő, ami eddig is idegesített. 
A garabonc sajnos csalódást okozott, hiszen lassan haladtam az olvasásával, mert unalmasabb volt. A szereplőket sem szerettem meg, persze voltak részek, amik tetszettek.
Az Éjféli bál délutáni mesének elment. Kedves, ártatlan történet, olyan igazi mese, amit én eddig nem olvastam. És azért délutáni, mert este mindig valami izgalmasabbat olvastam. 
Igaz nem ifjúsági, de nem tudom hová soroljam, hiszen Vörös pöttyös, ami nem illik oda, na de nem is lényeg. Szóval a Mennyország várhat. Számítottam rá, hogy tetszeni fog, de arra nem, hogy ilyen lökött lesz a történet, és egy nap alatt letudom. A lényeg tehát az hogy jókat nevettem rajta és nem tudtam letenni.


10. Jill Mansell: Szólóban (4) tovább
11. Kerstin Gier: Felettébb tisztességtelen ajánlat (4) tovább
12. Janet Evanovich: A szingli fejvadász 1. (4,5)

Régóta halasztgatott, de ugyanolyan régóta nagyon várt könyv a Szólóban. Azt hittem nem lesz ennyire jó, hiszen sok jót se hallottam róla, így nagyon kellemes meglepetés volt. Csajos, nem nyálas, de valamilyen szinten romantikus könyv. Én szerettem.
Gier legújabb magyarul megjelent könyve a Felettébb tisztességtelen ajánlat. Nem tartoznak a várva várt könyveim közé az  ő történetei, előtte is csak egy könyvét olvastam, de ennek annyira megtetszett az alapötlete, hogy azonnal ugrottam is rá. Viccesebbre számítottam, bár így is tudtam nevetni rajta. Szintén egy nem túl nyálas történet, egy csipetnyit romantikus, de inkább a főszereplők életét követi nyomon, hogy találják meg a boldogságot. 
A szingli fejvadászra sokan mondják, hogy ponyva krimi. Kicsit lökött, vicces, csetlős-botlós. Pont jó volt, hogy államvizsga előtti este lefoglalja, vagyis inkább kiürítse az agyam.


Fogadalmak:
Újraolvasás: Tündérkrónikák 1-2., A szingli fejvadász 1.
Top30 romantikusból: -
Csökkentsd a várólistád: -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...