2011. ápr. 30.

Áprilisban olvastam

Kellemes hónap volt olvasás terén, de jobban örülnék, ha több hiperszuper élménnyel gazdagító könyv került voltam a kezeim közé. Több könyv, csak a második felére adta meg ezt az érzést, az újraolvasottakról pedig tudtam, hogy jók lesznek. Persze nem panaszkodhatok, mert nagy csalódás nem akadt a kezembe.



1. Richelle Mead - A halál csókja (5)
2. Richelle Mead - Véreskü (5)
3. Richelle Mead - Örök kötelék (5) tovább 
4. Richelle Mead - Last Sacrifice (4,5)

Az áprilisi célok között volt a Vámpírakadémia sorozat újraolvasása és befejezése. A sort már megkezdtem még márciusban, így a harmadik kötettől indult a hónap. Őszintén mondhatom, hogy nagyon kellemes volt folyamatosan olvasni a köteteket egymás után és hát a befejezést is kivégeztem.
Hogy maradéktalanul elégedett vagyok-e a záró kötettel? Hát... annyi szent, hogy nagyon sokszor tudtam felkiáltani, hogy "mi ez már", mert úgy éreztem, hogy vannak elemek, amik nem illenek a sorozathoz, viszont annyira belelendültem az olvasásba, hogy ezért csak fél pontot vonok le. Már nagyon várom a spin-off részeket és a post az utolsó könyvről a magyar megjelenés után. Igyekszem egy összefoglaló bejegyzéssel, de kicsit lefoglal a suli, de tervbe van véve.


5. Susan Elizabeth Phillips - Csillagvirág (3) tovább 
6. Julia Quinn - Sir Phillipnek szeretettel (4) tovább 
7. Janet Evanovich - Pimasz alak (4)

Egy kis romantika...
SEP egy nagy kedvencem, de ez a könyve... nem. Jobban szeretem amikor csak a romantikánál maradunk, nem kell nekem nagy jellemfejlődés, ennyi idegesítő karakterrel, sőt a hangulat is jobb, ha "most" játszódik.
Julia Quinn új könyvét vártam is, meg nem is. Eloise a fülszöveggel felkeltette az érdeklődésem, de nem ültem tűkön, hogy olvassam már. Nem olyan könnyed és vidám a könyv, mint megszokhattuk a Bridgertonoktól, de szerintem élvezhető.
Váratlanul bukkantam rá, a számomra eddig ismeretlen Janet Evanovich történetre. Egy nagyon régi romantikus sorozat egy darabja, de ez nem gátolt meg az olvasásban, hiszen azt kaptam, amit vártam. Egy kicsit hibbant, szórakoztató, humoros Evanovich művet. Főszereplőink hasonlítanak a Szingli fejvadász szereplőire. Egy lekvár csajszika, aki beleszeret a bosszantó szomszédba, aki belekeveri egy kis "disznóságba". A szomszéd arrogáns, magánakvaló, szexi forgatókönyvíró, igazán pimasz alak. :D


8. Jodi Picoult - Tizenkilenc perc (4) tovább 
9. Pittacus Lore - A negyedik (4) tovább 
10. Neil Gaiman – Terry Pratchett: Elveszett próféciák (4) tovább 
11. Naomi Novik: Őfelsége sárkánya (4) tovább

A Tizenkilenc perc már régóta olvasásra váró könyv, kíváncsi voltam már rá nagyon és hát a Nővérem húga után, nem voltam rest kézbe venni. Kár, hogy csak a második fele volt igazán fantasztikus számomra.
Nagyon kellemes csalódás A negyedik c. könyv. A fimet nem láttam, de lehet nem is baj. A könyv elszórakoztatott, jöhet a folytatás.
Az agyzsibbadás kiváltója az Elveszett próféciák. A nevetés garantált.
Szívemnek kedves lények a sárkányok, Naomi Novik műve a Temeraire sorozat első kötete. Igazán különleges kapcsolat emelte a könyv hangulatát.


12. Shungiku Nakamura: Sekaiichi Hatsukoi vol. 1. (4)
13. Tami Hoag - Elhantolt igazság (4,5) tovább

Egy új tavaszi anime projekt a Sekaiichi, nem bírtam magammal a heti egy rész miatt és elolvastam a mangáját. Egyszerűen imádom, de az anime, a rajzolás valahogy sokkal jobb, de már legalább tudom mik fognak történni és az angol tudásom is próbára tettem ezzel a mangával. (Nem nevetni, nekem már ez is nagy feladat volt, nem vagyok jó angolból) Ja egyébként yaoi, csak hogy valakit elijesszek vagy épp kedvet hozzak. Idén jön a következő kötet angolul hivatalosan (legalábbis tudtommal, bár azért már online az is elérhető.) Egy mangakiadó szerkesztőségében 10 év után újra találkozik az egykori pár, a jelenlegi főnök és az újfiú.
Tami Hoag eddig ismeretlen volt számomra, most már további műve is betervezett. Bár krimiként hamar kitalálható a gyilkos, más meglepetéseket azért még tartogat. A könyv második felét már nem bírtam letenni.

Fogadalmak:
Újraolvasás: Vámpírakadémia 3-4.
Top30 romantikusból: -
Csökkentsd a várólistád: Tizenkilenc perc (2/12)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...