2010. nov. 1.

Októberben olvastam

1. Guillaume Musso: Ott leszel? (4)
2. David Safier: Pocsék karma (4,5)
3. Julie Ortolon: Kamera! Felvétel! Szerelem! (4) Tovább
4. Freya North: Szerelmi titkok (4)
5. Maggie Stiefvater: Shiver – Borzongás (4,5) Tovább
6. Maggie Stiefvater: Linger – Várunk (5) Tovább
7. Nalini Singh: Angyalvér – Angyali vadász 1. (5) Tovább
8. Nora Roberts: A némaság völgye (4)
9. A. M. Jenkins: Night Road – Éjjeli utazás (3,5)
10. Laurell K. Hamilton: A holdfény csábítása (4) Tovább
11. Sherrilyn Kenyon: The Beginning (3,5)
12. Laurell K. Hamilton – Stacie Ritchie: Anita Blake, Vampire Hunter: Guilty Pleasures, Vol. 1 (4)
13. Sang-Sun Park: Tarot Café 1.(4,5)
14. Sang-Sun Park: Tarot Café 2. (4,5)
15. Laurell K. Hamilton: Az éjfél simogatása (5) Tovább


Elég jó érzékkel be tudom lőni, hogy melyik könyv az, ami nekem nagyon be fog jönni, és melyik az, amitől nem fogok szenvedni, de egy szimpla olvasásnál nem kapok többet.
Ilyen volt például a Musso könyv is. Hiába dicsérik nekem állandóan, még a közeli barátaim is, tudtam, hogy kedvenc sose lesz. Nem ez az első Musso könyvem és hát a Szerelem életre-halálra jobban tetszett egy hangyányit. Persze ez se volt rossz.

Egynapos program volt a Pocsék karma, miután már elkezdtem vágyni a könyv után, nem lepett meg, hogy igencsak bejött nekem.

A Szerelmi titkok mindig szembejött velem akciókban, így hát muszáj volt hazahoznom. Igazából nem erre számítottam, de nem volt az rossz.

Végre fél év után befejeztem az Éjjeli utazást. Hát... ha őszinte akarok lenni, akkor szerintem ezeknek a hemoknak, ahogy ők nevezik magukat, igencsak unalmas életük van. A vége kezdett igazán érdekelni és aztán meg puff nincs több oldal.

Bejeztem Nora Roberts Kör trilógiájának utolsó kötetét, a Némaság völgyét. Megkedveltem a történetet és a szereplőket, mégis az utolsó kötet az elején kicsit csalódás volt. Untam, pedig Cian-től többet vártam, amit a végére nagyon is megkaptam.

Kaptam megint mangát, a Tarot Café-t. A rajzok nagyon tetszenek benne. A történet is elég jó. Remélem folytathatom majd a sorozatot.
Igazi rajongóhoz híven nem hagyhatom ki az Anita Blake képregényeket sem. Igazából a rajzolás nem nagyon tetszik, a történetet már ugye ismerem, szóval nem ad túl sok újat. Érdekes az elképzelt szereplőimet megrajzolva látni és sokszor csak rázom a fejem, hogy "nem nem, a képzeletemben ez sokkal jobb".

És akkor a hónap győztesei, az új kedvencek.
A Lingertől nem vártam ennyit és mégis nagyon jó lett. Merry Gentry a 4. kötetre szépen felhozta magát, most már tűkön ülök a folytatásért, gyártom itthon a saját karakterlapjaimat az információkkal a szereplőkről.
És ami szerintem a hónapban mindent vitt, az az Angyalvér. Tudtam, hogy nagyon jó lesz és hát egy cseppet sem tévedtem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...