2010. okt. 17.

Nalini Singh - Angyalvér

Angyali vadász 1.

Megint egy könyv, amiről csak egyszer kellett olvasnom és már tudtam, hogy ez az enyém lesz és imádni fogom. És bejött, sőt sokkal jobb lett, mint vártam.

Hirtelen nem is tudom, hogy a Csitt, csitt-en kívül olvastam-e már angyalos történetet. Azzal a könyvvel persze össze sem hasonlítható. Ízig-vérig felnőtt könyv.

Összességében van egy belevaló vámpírvadász csaj, Elena, rossz családi háttérrel, remek barátokkal. New York városát pedig a nagy Raphael arkangyal irányítja. Aki persze különleges megbízást ad a lánynak és megkezdődik a keresés a gonosz után. Nyomoznak, civakodnak, szópárbaj, testpárbaj, kéj, vágy, izgalom, szerelem. A végén a nagy csata, a halálközeli élmény, majd a változás kezdete.

Ami a legjobban elvarázsolt azok az angyalszárnyak és az Arkangyal-torony. Nagyon beindította a fantáziám a fehér/kék/fekete pihés, puha, mégis erős szárnyak, a magasban repülés, zuhanás... pedig én utálok zuhanni.

Elena a belevaló csaj, a kemény, bátor vadász. Van vér a pucájában, nem szereti ha parancsolnak neki, és még a rettegett Raphaelnek is visszabeszél és akár rá is támad. A történet elején elég sok ellenséget is szerez magának Raphael szolgái közül, akik szívesen eljátszadoznának vele, de a végére egész másként gondolnak majd egymásra.

Raphael az egyik arkangyal, a Tizek Tanácsának egyike. Elején igazán arrogáns, parancsolgató, aki nem tűri a visszautasítást. Elena merészsége felkelti érdeklődését, ezzel akár magát is veszélybe sodorva. Sokkal inkább emberi és érző, mint a többi arkangyal. A végére a szerelem átveszi az irányítást felette és ez sorsdöntő lépéseket eredményez.
Nagyon megkedveltem már az elejétől kezdve.

Dimitri Raphael biztonsági főnöke, vámpír, a Hetek tagja, akik akár életük árán is védik az arkangyalt. Kicsit rámozdul Elenara, játszadozna vele és ez pedig elég sok szórakoztató helyzetet okoz. Bírtam nagyon. És még van pár vámpír és angyal is, akit nagyon megszerettem.

Urram egy arkangyal, aki rossz útra tért, elveszett a vér és a hatalom játékában.

Maga a nyomozás, Urram felkutatása, megtalálása igaz nem volt valami nagyon akciódús, de nekem bejött. A végső nagy harc látványos volt és a végén rendkívül édes.

Az angyalok és a vámpírok keveredése az elején kicsit furcsa volt, de utána már fel se vettem. Az angyalok uralkodnak és választják ki, hogy kiből válhat vámpír, aki majd az angyalokat fogja szolgálni. Ez se olyan egyszerű dolog, de a könyv folyamán kiderül mi alapján is érdemes valaki arra, hogy átváltoztassák.
Az angyalokat pedig a Tizek Tanácsa irányítja. Tíz arkangyal, akiknek nevét még meg se bírtam jegyezni. Igazából nem kedves teremtmények. Legtöbbjük hataloméhes, szeretik ha imádják őket. Szóval igazából őket nem lehet megkedvelni, kivéve persze Raphaelt.

Nagyon szépen pörögtek a képek a szemem előtt olvasás közben. Ahogy áll az Arkangyal-torony, ahogy látni felszállni az angyalokat. Amikor Raphael kitárja szárnyait, vagy felrepül Elenával...

Kellően voltak benne pimasz párbeszédek, szex ígérete, játszadozás, majdnem megtörtént események. Kegyetlenkedés, harc.
Az események alapján sejthető, hogy mi is lesz a folytatás és mit ne mondjam, alig várom.

Szóval Egmont kiadó, húzzatok bele.


5 pont


A sorozat további kötetei:
2. kötet: Angyalcsók tovább

4 megjegyzés:

  1. Huhh, na akkor mégis beszerzem, eddig fontolgattam, hogy mit csináljak, várjak-e a könyvtárig, de úgy látom, lépnem kell:) Jó a fordítás is? Korrekt a kiadás is?

    VálaszTörlés
  2. Most rendesen felkeltetted az érdeklődésem. Affene, még egy könyv! :D

    VálaszTörlés
  3. Akarom! Na, majd a Vámpírakadémia után :D

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy mindenkit így érdekel.

    Eleinte én se tudtam igazán mit várjak egy Egmont kiadós könyvtől a Dark love és a Vérfarkaskölyök sorozat után, de ezt most szépen eltalálták. Szerintem egy nagyon jó könyv és még ki is fizetem érte az árát, ami azért elég borsos összeg.

    A fordítással elégedett vagyok-e? Én szinte sose panaszkodom. Ilyen téren talán az én véleményen nem túl helyálló. Mivel igazán magam előtt láttam a szereplőket, a történéseket, így nem volt gondom a fordítással.

    Az ilyen akciós, fantasy történeteket eddig mindig E/1-ben olvastam. Na ez nem így volt, most láttuk több szereplő gondolatát, helyszíneit is. Amúgy meg nekem teljesen mindegy hogy milyen módban van megírva. A lényeg, hogy nagyon tetszett.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...