2011. jan. 5.

Decemberben olvastam

1. Spirit Bliss: Árnyékvilág (4,5) tovább
2. Beth Fantaskey: Jessica's Guide to Dating on the Dark Side (4) tovább
3. Nancy Madore: Megigézve – Erotikus esti mesék hölgyeknek (4) tovább
4. Laurell K. Hamilton: Anita Blake, Vampire Hunter: Guilty Pleasures, Vol. 2 (4,5)
5. Maryrose Wood: Méregnaplók (3,5) tovább
6. Rachel Ward: Számok – A menekülés (3,5) tovább
7. Jennifer Crusie: Szerelmes szélhámosok (5) tovább
8. Aprilynne Pike: Wings – Szárnyak (3,5) tovább
9. Karen Rose: Érints meg (5) tovább
10. Hajin Yoo: Totally Captivated 1 (5) tovább
11. Hajin Yoo: Totally Captivated 2 (5)
12. Hajin Yoo: Totally Captivated 3 (5)
13. Hajin Yoo: Totally Captivated 4 (4,5)
14. Hajin Yoo: Totally Captivated 5 (4,5)
15. Hajin Yoo: Totally Captivated 6 (5)
16. Pierre Lemaitre - Téboly (4,5) tovább

Elég vegyesnek érzem a hónap termését.
Kellemes kikapcsolódást nyújtott az Árnyékvilág, de úgy érzem szegény könyvet valahol jól megdobálták, máshol meg agyon dicsérték. Ennyire azért nem szélsőséges szerintem. Nekem csak kellemes volt.
Az ifjúsági regényekben nem találtam sok nekem valót, de azért vagy különös hangulatot, vagy különös mondandót tudtak nyújtani. 
Végre kezembe került újraolvasásra egyik kedvenc könyvem, a Szerelmes szélhámosok. Szinte életet mentett a Goodnight család a lökött dumáival.
A karácsonyt Karen Rose-zal töltöttem és örültem, hogy nem kellett csalódnom a könyvben. Bár olvasnám már újra a Vartanian sorozatot is. 
Új kedvecet avattam mangában. Totally Captivated kellemes yaoi olvasmány. 
A Téboly pedig az első thillernek titulált könyvem. Furcsa élmény volt, még mindig a hatása alatt vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...