2011. ápr. 7.

Márciusban olvastam

1. Sarah Addison Allen: A csodálatos Waverley-kert (4,5) tovább
2. J. D. (Nora Roberts) Robb: Szenvedély téren és időn túl (3,5) tovább
3. Karen Chance: Megérint a sötétség (4) tovább
4. Carrie Ryan: Kezek és fogak erdeje (4) tovább
5. Jay Asher: Tizenhárom okom volt… (4) tovább
6. Karen Chance: Árnyak vonzásában (4) tovább
7. Nalini Singh: Vonzódás (5) tovább
8. Rafael Abalos: Grimpow – A láthatatlan út  (4) tovább
9. Andrea Cremer: Nightshade – Az őrzők (4) tovább
10. Alex Flinn: Beastly – A szörnyszívű (4) tovább
11. Laurell K. Hamilton: A kárhozottak cirkusza (5) tovább
12. Laurell K. Hamilton: Telihold kávézó (5) tovább
13. Richelle Mead: Vámpírakadémia (4,5) 
14. Richelle Mead: Dermesztő ölelés (5) 

Fogadalmak:
Újraolvasás: Megérint a sötétség, A kárhozottak cirkusza, Telihold kávézó, Vámpírakadémia
Top30 romantikusból: -
Csökkentsd a várólistád: -

Mostanság úgy érzem elszállt az ihlet. Olvasok, de kevesebbet írók róluk, vagyis inkább nehezebben. Lám a márciusi összegzés is több, mint egy hetet késett.
Nem panaszkodhatom a márciusi termésre sem, de úgy istenigazából nem olyan sok könyvet találtam a hónapban, ami teljesen felpörgetett volna. Ha mégis, akkor az újraolvasás volt. Tetszettek a könyvek, de elég könnyen le tudtam őket tenni. 

Mondhatni a hónap új könyve a Vonzódás volt. Nalini Singh aztán igen gyorsan felkerült nálam a top paraírók közé.
Nagyon-nagyon kellemes csalódásként ért A csodálatos Waverley-kert és a Beastly.

Felüdülés volt újra elővenni két újabb AB kötet és végre megjelent Richard és Jason, az én két felülmúlhatatlan kedvencem. A Vámpírakadémia is sok kellemes órát nyújtott nekem. Habár nem faltam minden sorát, mégse éreztem egy oldalt se feleslegesnek, sőt unalmasnak sem, pedig első olvasásnál másként emlékeztem.

Nem jött össze, hogy Karen Chance három kötetét egymás után olvassam, de a régóta halogatott Árnyak vonzásábant kivégeztem és tetszett.

Meglepve tapasztaltam, hogy nem jutott egy darab manga se olvasásra, pedig eddig valahogy mindig összejött legalább havi egy darab.

Remélem ez az "író válság" nem tart soká. Nem szeretem elhanyagolni a postokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...