2011. jan. 31.

Januárban olvastam

1. Brent Weeks: Az árnyak útján (5) tovább
2. J. R. Ward: Kapzsiság (5) tovább
3. J. R. Ward: Sóvárgás (4,5) tovább
4. Diana Gabaldon: Outlander - Az idegen (4,5) tovább
5. J. D. (Nora Roberts) Robb: Meztelenül a halálba (4) tovább
6. Julia Quinn: Mr. Bridgerton csábítása (5) tovább
7. Toboso Yana: Rust Blaster (4)
8. Brenda Joyce: Halálos viszonyok (4) tovább
9. Brenda Joyce: Halálos vágy (4,5) tovább
10. Lara Adrian: A vámpír sírja (4,5) tovább
11. Nicola Morgan: Látlak… (4) tovább

Fogadalmak:
Újraolvasás: Kapzsiság
Top30 romantikusból: Meztelenül a halálba
Csökkentsd a várólistád: -


Jól kezdődött az év... egy igazi fantasy történet első követével, Az árnyak útján. Nagy kedvenc lett, és tavasszal már jön is a folytatás. Nem mellesleg, ez csak egy trilógia. Néha úgy örülök, hogy előre tudom, hogy nem kell még éveket várnom a sok-sok kötet megjelenésére. 

Ward idén se okozott még csalódást, jöjjön az FTT is minél hamarabb. 

Romantikusok terén elég bő a választék. Újra kedvet kaptam Brenda Joyce sorozatához és remélem olvashatom hamarosan a legújabb kötetet, egyre jobban megszeretem a szereplőket. Kicsit romantikus, kicsit krimi, kicsit 20. század eleji. De ugorjunk a jövőbe 2053-ba J.D. Robb-bal. Sose hittem volna, de elolvastam ezt a romantikus krimit is és jöhet a folytatás. Colin Bridgerton pedig vegyen el feleségül, ez a pasi imádnivaló. Aki pedig akar ugrándozhat az időben a Gabaldon könyvvel, egy hosszú utazás garantált. 

Elolvastam a Pongrácos nyereménykönyveim egyikét (Látlak...), meglepően tetszett a történet, remélem a többi is hasonló lesz.

Hogy manga nélkül se maradjak ebben a hónapban sem, jött az egykötetes kis Rust Blaster, ha már a Black Butlert még nem sikerült elkezdenem olvasni. Igaz nem estem hasra, de egész jókat nevettem néha.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...