2012. dec. 29.

Drágaságaim (9)

 2012
decemberi szerzemények

 Még a nagy év végi összefoglaló előtt jöjjön az év utolsó havi termése. 

Vásároltam: 

Karen Rose - Számolj tízig
Kresley Cole - A démonkirály csókja
J.R. Ward - Újjászületett szerető
J.R. Ward - Irigység
E.L. James - A szabadság ötven árnyalata
Sophie Kinsella - Kétbalkezes istennő

Már novemberben is pontosan tudtam, melyek azok a megjelenések, amelyek azonnali vásárlásra sarkallnak, így már csak a megfelelő karácsonyi akciót lestem. Ennek eredményeként pedig 35-40% kedvezménnyel lettek enyémek az Ulpius-ház újdonságok. Jóformán mind sorozatok legújabb kötetei, amelyek némelyikére azonnal rávetettem magam, másokra egy teljes sorozatújraolvasás vár. A Karen Rose könyvről már született bejegyzés, az Újjászületett szeretőről már csak az újévben készül, de mindkettő igencsak beváltotta a hozzá fűzött reményeket.
Az év utolsó napjaiban pedig még bekerült a kosárba egy Kellys könyv, a Kétbalkezes istennő. Igazából két dolog vezetett ahhoz, hogy megvegyem. Egyrészt birizgálta az agyam az idei beszerzéseket számon tartó molyos polc, ahová 149 könyvet tettem fel addig. Gondoltam olyan szép, kerek lenne a 150, viszont hittem, hogy leszek olyan erős, hogy csak ezért nem veszek könyvet. Aztán mégis úgy adódott, hogy várakozni kényszerültem egy ismerősre, mit ad isten, pont közel ahhoz a boltocskához, ahol olcsó könyveket lehet beszerezni. Jóhiszeműen, az utcán árcsorgás helyett gondoltam benézek és persze, hogy egy könyvvel jöttem onnan ki.

A Könyvmolyképző "karácsonyi ajándéka"

Sarah Addison Allen - Édes élet
Maggie Stiefvater - A Hollófiúk
Cassandra Clare - A herceg
Spirit Bliss - A jövő árnyai

Meg sem mertem számolni hány darab új könyv jelent meg az őszi-téli szezonban a kiadótól, elég volt csak a legvárósabbakat figyelemmel kísérnem. Ezek a könyvek pedig nagyon is a szemem előtt lebegtek. A négyből háromnak a végére értem és volt köztük pozitív és negatív csalódás is, hogy melyik-melyik maradjon rejtély januárig, amikor az értékelések is születnek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...