2012. dec. 2.

Drágaságaim (8)

 2012
  novemberi szerzemények
 

Születésnapi ajándék
Lisa Kleypas - Csábíts el pirkadatkor
Mats Strandberg – Sara B. Elfgren - A kör
Jodi Picoult - Nővérem húga
Jamie McGuire - Gyönyörű sorscsapás

Ebben a hónapban ünnepeltem a születésnapomat, és úgy döntöttem megérdemlem, hogy könyvekkel ajándékozzam meg magam. Nem volt könnyű választás, mert az ősz már rengeteg  újdonságot hozott, amelyek közül bizony nagyon sokra fájna is a fogam. Mivel a következő hónapban is bőven tervezek költekezni karácsony okán, így négy könyvre mondtam azt, hogy születésnapi ajándék címszóval megveszem.

A Lisa Kleypas könyvet két év várakozás előzte meg, addig lebegett viszonzatlan szerelemben Merripen és Winnifred Hathaway. A Csábíts el pirkadatkor, mint a többi Kleypas könyv, bekerült a kedvenceim közé, nagyon tetszett, és igyekszem ezt majd bővebben is megosztani veletek. A körről még csak azt tudom elmondani, hogy vaskos egy példány, remélem tetszeni fog, a jó értékeléseknek köszönheti, hogy az enyém lett. Hogy mikor olvasom, még nem tudom. A nővérem húga egy régi olvasmányom, már többször kedvet kaptam újra elővenni, de nem volt meg, így a vásárlás már nem várathatott magára. A Gyönyörű sorscsapás pedig első pillanattól vonzott magához, lelkem mélyéről jött az érzés, hogy meg kell vennem. Az olvasás pedig bebizonyította, hogy milyen jól tetettem. Az idei év egyik legjobb könyve volt, imádtam. 


Jennifer Ashley - Lord Mackenzie tébolya
Danelle Harmon - A dacos
Danelle Harmon - A veszedelmes


A Lord Mackenzie tébolya cseppet sem tervezett vásárlás volt, na de ha már 1400 Ft-ért hozzájuthatok egy skót férfiakat felvonultató könyvhöz, hát én nem habozok, nem is bántam meg a vásárlást.
Danelle Harmon két könyve rukkolás szerzemény, gondoltam ideje lenne már csökkenteni a pontjaimat, ne vesszenek kárba. A dacost már néhányszor beletettem a kosaramba Szandimaraton alkalmából, de aztán valahogy mindig kikerült onnan, pedig cseppet sem drága könyv, így viszont a két romantikus olvasmány már tényleg olcsón került a birtokomba.

Rachel Vincent - Rouge - Latrok
Simone Elkeles - A vonzás szabályai
Cat Patrick - Forgotten - Úgyis elfelejtem
Laurell K. Hamilton - Micah

A hónapban is kaptam "ajándékot" a kiadóktól. A Stray folytatása a Latrok könyvet holnap tervezem elkezdeni, így véleménnyel nem szolgálhatok. A Micah olvasás alatt, de szerintem senkit sem fogok meglepni véleményemmel, hisze Anita Blake kötet, így csak imádhatom. A vonzás szabályai jólesett, de inkább vagyok Alex párti, mint Carlos, bejegyzés születése idő kérdése. A Forgotten viszont nem tetszett, pedig a borítójáért oda és vissza vagyok.

Az év utolsó beszerzős bejegyzése is tele lesz könyvekkel, látom már most és fogom is a fejem, hogy ennyit költök, de ha van új könyv, ami az azonnal akarom kategória és még akció is társul hozzá, hát én nem tudom kihagyni. Szegény ösztöndíjam... és jaj nekem, mi lenne velem nélküled.


2 megjegyzés:

  1. Basszus.... megjelent Kleypas!!!! Azt hittem, hogy soha nem érem meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem fűztem sok reményt a megjelenéshez, és mégis. :) Ami viszont ciki, hogy ebben a kötetben Leo és párja kötete lett kissé felvezetve, hiszen megismerjük az asszonykát, de az övék csak a 4. kötet, Poppyé után, az Ulpius ismerve beletelik 2-3 évbe, míg eljutunk odáig. Pedig én annyira szeretem Kleypas könyveit.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...