2012. jún. 29.

Drágaságaim (3)

2012
júniusi szerzemények


Már az előző posztban is kijelentettem, hogy július végéig nem szándékozom különösebben visszafogni magam, így eszerint is vásároltam.

Sokakkal együtt már nagyon vártam, hogy megnyisson a Könyvmolyképző márkaboltja, hiszen oly csábító volt az 50% nyitási kedvezmény. Nem kellett túl sokat gondolkoznom mit is szeretnék mindenképpen begyűjteni és a listám sem volt hosszú, hiszen a kedvenceim már egy ideje a gyűjteményem darabjait képezik, így nem sok elmaradást kellett pótolnom. Így jött hozzám A csodálatos Waverley-kert, és azonnali újraolvasása is megtörtént, továbbá Spirit Bliss Árnyékvilága, amely jól mutat a már megszerzett Kígyók sziszegése mellett.

Nagyon oda kell figyelnem a Kelly 2+2 akciókra, mert mindig akkor jönnek, amikor már majdnem leadok egy rendelést egy újdonságukra, mert szentül hiszem, hogy nem a közeljövőben fognak újra akciózni. Most igazán hálás vagyok az Alexandrának, hogy később vált kaphatóvá náluk az új Jennifer Crusie könyv, mert így nem kellett semmilyen rendelés lemondásával bonyolítanom az életem és csaphattam le három Kelly könyvre. Azért három, mert egy barátnőm is csatlakozott és közös rendelést csaptunk. Még egy kötettel közelebb kerültem az Éjszaka háza teljességéhez, az Elárulva jött haza ez alkalommal. Miután láttam az Egy boltkóros naplója filmet, úgy gondoltam megpróbálkozom a könyvsorozattal is, hátha bejön, az első lépéséket ezennel meg is tettem. És természetesen, amiért ez a rendelés egyáltalán leadásra került, a Száguldás a szerelembe, mert imádom Jennifer Crusie-t.

Miután elolvastam Nora Roberts Menyasszonyok sorozatát, úgy gondoltam, hogy bőven elegendőek voltak a könyvtári példányok, idehaza nincs szükségem rájuk. Viszont telt-múlt az idő és én egyre többet gondoltam rájuk, jutott eszembe néhány kedves jelenet és rájöttem, hogy nekem kellenek. Jelen pillanatban a már meglévő negyedik elé besoroltam a második-harmadik kötetet, és már csak a Látomás fehérben vár arra, hogy besétáljak egy könyvesboltba, mert bizony online már nem találom sehol, ahol érdemes is lenne megvennem.
Julie Garwood könyve Az ideális férfi a megjelenése óta birizgálja a fantáziám, de még nem olvastam Garwoodtól krimit, tehát egy kissé ódzkodtam tőle, mégis jó megérzéseim vannak vele kapcsolatban, így nem bírtam magammal és ezt is megvettem. A könyvekért a molyos Namidát illeti köszönet, hiszen az ő lírás kedvezményeit használhattam fel (22%).
Viszont vele veszélyes vásárolni, mert szinte biztos, hogy nem tervezett könyvekkel jövök haza. Na persze most a Líra is bűnös, hiszen 700 Ft-ért osztogatta többek között Carrie Ryan Kezek és fogak erdeje c. könyvét. Már volt szerencsém hozzá, így nem vettem zsákbamacskát és azt is tudom, hogy bizonytalan a folytatása, mert ha a kiadó akarta volna már rég megjelentethette volna, de a könyvet meglátva hirtelen bevillant néhány kellemes jelenet és gyengének bizonyultam.

És ugye akadtak most is recenziók. Az elmaradhatatlan évi Anita Blake, egy novella, A végzetes flört formájában. Egy szintén nagyon várt sorozat negyedik kötete, a Rossz hold kelt fel, amely sokakkal megismertette a Cor Leonis kiadót, és azóta is hálaimák visszhangoznak az éterben. Az Egmont Dark részleg egy új szerzőpárossal bővült és a vártnál hamarabb itt van Cat Adams A vér dala c. könyve. A Könyvmolyképző könyvheti újdonságai közül nem volt kétséges, hogy kell az új Dessen könyv, az Altatódal, és az Outlander folytatása, a Szitakötő borostyánban. Tovább kinéztem magamnak Spirit Bliss Démoni érintés sorozatának első kötetét, A múlt árnyait.
Ezennel is köszönöm a könyveket a kiadónak.


A múlt havi húsz helyett, most "csak" tizenöt könyvvel lettem gazdagabb, és szerintem júliusban a könyvek száma még tovább csökken, de ha a tervezettek megjelennek, akkor rendelésre biztos sor kerül 

 Hasonló rovatok a nyves blogok oldalán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...