2012. jún. 30.

Sorozat Szombat (13)

  Rachel Vincent - Sikoltók 
Soul Screamers

Lélektolvajok
1. kötet
Jaffa kiadó
július 02.
2940 Ft

Valami nincs rendben Kaylee Cavanaugh-val; megérzi, ha valaki a közelében meg fog halni. És amikor ez bekövetkezik, egy ellenállhatatlan erő arra kényszeríti, hogy sikítson, mint egy lidérc. Szó szerint.
Kaylee szívesebben foglalkozna azzal, hogy végre sikerült felkeltenie az iskola legjobb pasijának a figyelmét. De nehéz végigcsinálni egy romantikus randevút olyasvalakivel, aki láthatóan többet tud az ember kényszeres sikítozásáról, mint ő maga.
Amikor pedig az iskolatársaik látszólag ok nélkül sorra holtan esnek össze, csak Kaylee tudja, ki lesz a következő...

„Az idegességtől verejtékes lett a tenyerem, és kivételesen örültem, hogy képtelen vagyok megszólalni. Hogy nem tudok válaszolni Emmának. Ehelyett nyeltem, és a torkom összeszorult, akadályt képezve az engem belülről perzselő sikoly előtt. A szürke köd sötétebbé vált, bár sűrűbbé nem igazán. Könnyedén keresztülláttam rajta, ugyanakkor megváltoztatott mindent, amin rémült tekintetem megpihent; mintha a tornatermet áttetsző szmogfelhő takarta volna. És a valamik továbbra is a látóhatárom peremén mozogtak, hol az egyik irányba rántva a tekintetemet, hol a másikba.
Abban a pillanatban bármit megadtam volna, hogy képes legyek megszólalni, nem csak azért, hogy figyelmeztethessem Emmát - mert ez természetesen vitatható tett lett volna -, hanem hogy megkérdezzem Nasht, mi a fene történik. Ő is látja, amit én? És ami még fontosabb, ők is látnak már minket?”

A borító: 5/5
A német és egyben angol verziót vettük át, ami nekem nagyon szimpatikus, sokkal jobb, mint az amerikai. Figyelemfelkeltő, látványos, tetszik.

Érdeklődési indexem:  5/5
Biztos vagyok benne, hogy Rachel Vincent neve nélkül is felfigyeltem volna a könyvre, de így, hogy az általam nem oly rég olvasott Stray - Kóborok c. - szintén sorozatindító - kötet írónőjének egy másik sorozata indul útjára, még jobban vonz.


A sorozatról


Műfaj: young adult

A sorozat kötetei:
  1. My Soul to Take (2009) - Lélektolvajok (2012)
  2. My Soul to Save (2009)
  3. My Soul to Keep (2010)
  4. My Soul to Steal (2011)
  5. If I Die (2011)
  6. Before I Wake (2012)
Az írónő honlapja itt.



Hasonló rovatok a nyves blogok oldalán.

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...