2011. máj. 29.

Brenda Joyce - Halálos ölelés

The Deadly series 5.



Az előző kötetet nem jutalmaztam maximális pontszámmal, mert úgy gondoltam, hogy lehet még fokozni a könyv által kiváltott hatást, az élvezetet. Nagy reményekkel indultam eme könyvnek, mert úgy éreztem felemelkedőben van a sorozat számomra, és igazi kedvenc lehet belőle. Nagyon szeretem a szereplőket, jól keveri az írónő a szálakat, viszont nem mondhatom, hogy megütötte ez a kötet az 5 csillagos kategóriát. 

Úgy látszik, hogy a műteremrongáló tovább űzi tevékenységét, felfedi perverz és őrült mivoltát, és még öl is. Bragg azonnal kéri Francesca segítségét és a páros újra a tettek mezejére lép. A történetben a párok sokasodnak, a háromszögek igazi sokszöggé alakulnak. Francesca hol Bragghez simul szerelmesen, hol Hartra veti magát a vágytól égve. A gyilkos kiléte pedig percről percre bizonytalanabb. 

Fran kéjvágya igen sokszor csalt mosolyt az arcomra. Az a vágy, ami benne él, és aminek már igen nehezen parancsol, igen mulattató volt számomra. Jó látni, hogy nem esik a társadalom csapdájába, és nem erőlteti magára a szemérmességet, hanem kíváncsi és a tettek mezejére lép.
Hart önuralmán és tisztességes szándékain csak ámulok és bámulok. Megmosolyogtat, hogy érzéseit a mély barátságnak és Francesca teste utáni vágynak tudja be, miközben én már látom magam előtt, hogy fülig szerelmes ebbe az egyáltalán nem megszokott teremtésbe. 

Már az előző kötetben felcsillant a szemem egy lehetséges Evan - Maggie Kennedy párosra. Szomorúan vettem tudomásul, hogy még várat magára, hogy többet olvashassak róluk.
Egy új lehetséges szerelem Rourke Bragg és Sarah Channing… hm… tetszene… kíváncsi vagyok rájuk.
Connie és Neil… oh a buta lány, de utálom a kor által beléjük nevelt szokásokat. Pedig mindketten ugyanazt akarják, csak nem tudják megbeszélni, kimondani, így igazából idegesítettek az ő jeleneteik, bár úgy tűnik megtették a szükséges lépéseket, hogy újra boldogok legyenek, sőt talán még boldogabbak.

Bragg és Leigh Anne… a számító ribanc feleség és a kéjvágyó, gyűlölve szerető férj. Nagyon-nagyon jó jeleneteket tudtak produkálni, amikor nem hűvösen viselkedtek, hanem kiadták minden haragjukat, sértettségüket. Leigh Anne-t egyáltalán nem szeretem, de mégis feldobja a történetet, mert kihozza Bragget a józan higgadságából. Igaz Francesca is meg tudta ingatni, de vele nem engedheti el magát, mert mégiscsak úriember. Na de a feleségével…

És hogy a bűnügyi esetről is szót ejtsek. Hát mit mondjak, hiába van ez a sorozat egy romantikus kriminek titulálva. A krimi szál az én szememben nem túl tetszetős, nem az én ízlésemnek való. Valószínűleg ez az az oka, hogy a 20. század elején járunk. Így igazából kevésbé köt le, amikor nyomozgatnak. Mindig azt várom, mikor bukkan már fel egy kedvenc szereplő és veszi át a helyet a féltékenykedés, a harc, a viták. Főleg azt szeretem mikor Hart és Francesca beszélgetnek, vitáznak. Nagyon hatásos párbeszédeik vannak. Ha pedig Bragg is csatlakozik a társasághoz, garantáltan jót szórakozom.

És akkor miért csak négyes? Hát ugye egyrészt a nyomozás. Az én ízlésemnek ez sok volt, ott kicsit unatkoztam. Másrészt Francesca... elvileg ő egy szabadabb gondolkodású, reformer és köztudottan okos teremtést. Mégis rohan éjnek évadján Bragghez, miközben tudja, hogy ott a felesége. Sántít ez nekem. Na meg, hogy szentül állítja, hogy szerelmes és soha nem fog mást szeretni csak a rendőrfőnököt, de ha meglátja Hartot már olvadozik a vágytól. Ez egyrészt elszórakoztatott, de kezdem megsajnálni szegény férfiakat. Túl gyorsak voltak a váltások, hogy épp kihez húz mije és hát azért ennyire ne vessük már rá magunkat a másikra. Találtam számos olyan jelenetet, ami igencsak kedvencnek mondható, de összességében kicsit többet vártam. 

A sorozat még mindig jó a maga nemében, de az előző kötetet nem tudta felülmúlni. Viszont még bőven lesz kötet, ami átugorhatja az általam felállított lécet, csak kár, hogy a következőre szeptemberig kell várni.

4 pont

A sorozat további kötetei
1. Halálos szerelem tovább
2. Halálos gyönyör tovább
3. Halálos viszonyok tovább
4. Halálos vágy tovább
6. Halálos ígéret (megjelenésre vár: szeptember)

2 megjegyzés:

  1. Én is megvenném szívesen, de most nincs rá pénzem sajnos. :( Az a baj a sorozatokkal, hogy ha megvetted az első részt, akkor a következő is kell rögtön. :D

    http://delicious-makeup.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. Milyen igaz, költséges mulatság.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...