2011. jan. 25.

Brenda Joyce - Halálos szerelem

The Deadly series 1
Francescáék szomszédjának gyermekét elrabolják, üzeneteket során keresztül irányítgatja az emberrabló a szereplőket, közben néhány féltve őrzött titok is kiderül.
Francesca és az új rendőrfőnök először pillantják meg egymást és innentől nincs menekvés. Nyomozás közben mély tisztelet, barátság és már annál is több érzelem bontakozik ki a szereplők között. Francesca az utca veszélyeit figyelmen kívül hagyva nyomozgat magában, majd egy Joel nevű kis tolvaj társaságában. Az események során a "kotnyeles" lány olyan dolgok szemtanúja lesz, amit nem hitt volna. Egyszerre foszlik szerte rajongása sógora iránt, és döntenie kell, vall és tönkreteszi a családi boldogságot, vagy ahogy mindenki tanácsolja hallgat, mint a sír. Mindeközben Bragg egyik féltett titka is napvilágra kerül. 

Ebben a korban (1902) játszódó történetet még nem olvastam. A nők tevékenysége még korlátozott, épp csak kezdik a reformok által bontakoztatni szárnyaikat, Francesca pedig az élen jár. Nem mondanám, hogy idegesített, csak néha hüledeztem, hogy ezt hogy gondolja, mit csinál már, atya ég, ez nem normális. Mert ő aztán nem nagyon törődött a veszéllyel. Aztán voltak olyan következtetései, amire csak a fejem ráztam, hogy ezt honnan vette. De tényleg nagy segítség volt a nyomozásban, mert hozzá valahogy mindig elérnek a hasznos információk. Bragg igen szimpatikus. A családról felemás a véleményem, el kell fogadnom a kor elvárásait és akkor minden rendben. Neilt itt még kicsit megvettem, de változik majd a véleményem. 
Romantikus lelkemnek a közös Francesca-Rick jelenetek tetszettek a legjobban, mikor már izzik a szikra, na meg mikor Rick egy csöppet részeg...
Bragg első kis titka elég furcsán érintett, a nyomozást, a könyvet talán kicsit feldobja ez a fordulat, de én nem különösebben örültem neki, így kicsit változott a kép róla a szememben. 
A nyomozást kicsit gagyinak éreztem, bár az indíték eléggé megfogott és hát érdekes  dolgok derültek ki, a szereplők sorsa érdekelt, így olvastam tovább.

4 pont 

A sorozat további kötetei
2. Halálos gyönyör tovább
3. Halálos viszonyok tovább
4. Halálos vágy tovább
5. Halálos ölelés tovább
6. Halálos ígéret (megjelenésre vár: szeptember)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...