2010. ápr. 12.

Márciusban olvastam

1. Gena Showalter: Éjsötét csók – Az Alvilág Urai 2.
2. Laurell K. Hamilton: Az alkony ölelése
3. Meg Cabot: Karambol – A mediátor 3.
4. Meg Cabot: A legsötétebb óra – A mediátor 4.
5. Meg Cabot: Veszélyes háromszög – A mediátor 5.
6. Meg Cabot: Virradat – A mediátor 6.
7. Libba Bray: Rettentő gyönyörűség
8. Johanna Lindsey: Egyetlen szerelem
9. Elizabeth Hoyt: Hollóherceg
10. Sherrylin Kenyon: Éjféli vad
11. Brenda Joyce: Halálos szerelem
12. Laurell K. Hamilton: Bűnös vágyak
13. Lorraine Heath: Egy botrányhős hálójában
14. Tess Gerritsen: A sebész
15. Laurell K. Hamilton: A nevető holttest
16. Hino Matsuri: Vampire Knight 1. (manga)
17. Johanna Lindsey: Szíved rejtekén
18. Johanna Lindsey: Tengernyi szerelem
19. Steve Fersey: A szunnyadó vadállat – Vérfarkaskölyök 1.

Végre sikerült befejezni és elolvasni Meg Cabot Mediátor sorozatát, már régóta nagyon szerettem volna olvasni.

Két új sorozatba is belefogtam márciusban
Johanna Lindsey Malory család 1-7.
Laurell K. Hamilton - Merry Gentry 1-4.

Remélem szépen fogok velük haladni. Merry Gentry négy része itt csücsül a polcon. Viszont a Malory családdal nem tudom mi lesz, könyvtárba sose kölcsönözhető mikor én keresem, szóval lehet e-book lesz ebből is.

Hamilton Anita Blake sorozatát egy év után elkezdtem újra, de nem hiszem , hogy gyorsan elő tudom venni a köteteket, annyi más olvasnivaló is van.

Szépen belelendültem a romantikus irodalomba is, mellette persze olvasom a urban fantasy sorozataim soron következő köteteit is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...