2010. ápr. 11.

Levy L Smith - Elrabolt szív

Dark love 3.

Nem egy hűdenagy sorozat, de én azért vártam már mikor olvashatom a 3. kötetet. Hát erre meg csalódnom kellett benne.

A második kötetben ugye sokak kedvence lett Luke és hát úgy nézett ki a végére, hogy elrabolták.
Gondolná az ember, hogy Sandra majd nagy erőkkel keresi, kutatja és majd megtaláljuk és majd boldogan élnek míg meg nem halnak.

Na erre ugyan a csaj akarná keresni, de hol is keresse? Donnie, a pasija nem nagyon szívleli Luke-ot, és még nem is hisz az elrablásában. Szóval lényegében Sandra és a többiek vígan végzik küldetésüket, a démonvadászatot és közben reménykednek, hogy majd nyomra akadnak.

Én nem tudok sokat se az íróról, se további kötetek megjelenéséből. Sőt most kétségeim vannak afelől, hogy én egy teljes e-book változatot olvastam-e. Mert szerintem elég csapott vége lett, hirtelen vége szakadt az események közben.

Van egy őrült démon gyilkos, akit üldöznek, aki elrabolta Sunnyt is, az ikrek egyik felét. Közbe utalgat, hogy tudja, hol van Luke.
Jön egy tömeggyilkosság, menekülés, egy újabb rejtélyes ügy, egy emberi őrült csaj. Bejön a képbe egy szellemfiú, Peter. Na meg Bobby, Luke barátja és a Luke apja.

A történet szerintem nemigen halad, feleslegesnek érzem a történeti szálakat, de az is lehet, hogy itt próbált a továbbiakban előkészíteni dolgokat az író.

Szóval nagyon nem erre számítottam, és szeretném már viszontlátni Luke-ot. Annyira kis cuki.
Donnie-t meg néha megsajnálom. Kicsit láthatjuk az érzékenyebb oldalát is, de még akkor is ezerszer Luke. Akit ugye még mindig nem találtak meg.

Kíváncsi vagyok hány kötetes story lesz ez, és folytatás várható, és mikor?
Vagy tényleg én olvastam hiányos változatot, de hát ebben azért kicsit kételkedem.


3,5 pont

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...