2010. ápr. 15.

Susan Elizabeth Phillips - Édes, mint a méz

SEP már egy ideje a kedvenc íróim közé tartozik. Nem csalódtam benne most se.

Kicsit érdekes a borító, szerintem sokakat ez elijesztene, mert nem szimpatikus nekik, de hát én ilyenekkel nem foglalkozom. A név mindent garantál.

Á a név. Az Édes, mint a méz angol címe Ain't she sweet. Ez csak azért érdekes számomra, mert ez egyben egy Beatles szám címe is, amire SEP egy másik könyvében, a Csak Te Kelleszben Phoebe Somerville, a Chicago Stars tulajdonosa bevonult a meccsek előtt.
Nem hagyhattam ki, hogy rá ne keressek és meg ne hallgassak. Először felnevettem, de tetszett és úgy gondolom nagyon jó kis szám. Mindig felvidít. Néha néha meg szoktam hallgatni. Továbbá szerintem nagyon is illek a könyvhöz.

Na de akkor térjünk vissza a erre a könyvre.
A Született Csábítóban meglepődtem Blue Bailey nevén, de megtetszett. Most Sugar Beth Carey-hez kellett szoktatni a nyelvem.
A gazdag csajt megbüntette az élet, megemésztett 3 férjet, nincs pénze, barátai és még kutyája Gordon is vicsorog rá. (Egy bassett houndtól ez elég vicces.)
Szóval visszatér a szülővárosába, öröksége felkutatásáért. Kiderül az otthonát volt tanára Colin Byrne birtokolja, akit molesztálás vádjával kirugatott, persze az egész hazugság volt.
Szóval most csúszik, mászik, hogy pénzhez jusson. A csúszik-mászik csak félig igaz, élcelődik, felesel, pimasz megjegyzéssel illeti az életet, magát és bárkit, aki bele mer kötni. Colin persze kapva kap az alkalmon a bosszút élvezve. Csakhogy, ahogy az lenni szokott a csaták közben egymásra találnak, a bosszú és bűntudat elpárolog. Csakhogy Sugar Beth már nehezen adja magát teljesen át lelkileg és érzelmileg. Ezért megszenvednek.

Persze a bonyodalmak nem csak ennyiből állnak. Rendezni kell a kapcsolat a középiskolás exel, a mostohatesóval és a régi barátnőkkel. Akik, bár felnőtt emberek. Gyerekesen őrzik a dühüket, sértettségüket.
Néha már alig bírtam idegekkel a Fűzfák hülyeségeit olvasván.

A vége nagyon tetszett. Colin személyisége igazi SEP-es volt, egy igazi férfi. Nagyon vonzó pasi lehetne a valóságban. Legalábbis számomra.


5 pont

1 megjegyzés:

  1. Susan Elizabeth Phillips regényeit én is nagyon szeretem: Az álom, édes álom címűt kétszer olvastam. Számomra is az író neve fémjelzi, hogy mire számíthatok, ha kézbe veszek egy-egy könyvet, általában nem szoktam csalódni.:) "A név kötelez!":)
    A videó fantasztikus, jó, hogy feltetted, és megtaláltad a párhuzamot a könyv és a zeneszám között.:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...