2009. aug. 12.

Könyvsorozatok 2.

Szóval ott hagytam abba, hogy 5 sorozat, de a lista csak bővül.

6. Lara Adrian - Midnight Breed sorozat

Első kötet A vámpír csókja.
Na most Lara Adrian történetei és stílusa nagyon hasonlít J.R. Ward-ra, de attól még fantasztikus. Más hangulatot teremt, de az élvezet ugyan az. Nagy reményeim szerint ezeknek a megjelenése is gyors lesz, mert már itt is a következő a A vámpír ölelése. Lucan után Dante története. Most nagyon kíváncsi vagyok rá, mert személy szerint nagyon megkedveltem az első részbe, mondhatni a kedvencem lett, attól függetlenül, hogy keveset szerepelt. Szóval érthető, ha már annyira várom. Már előkészületben van A vámpír vére kötet Tegan-nal is. És minthogy az első rész ott csücsül a polcom, várja a társait is.

7. Charlaine Harris - True Blood - Inni és élni hagyni

Az HBO-s sorozat után megjelent a könyv magyarul is. Minthogy még nem olvastam a könyvet - de szándékomban áll - nem sokat tudok róla. A sorozatot első évadát láttam, de nem nyert meg annyira. Annyit viszont tudok, hogy külföldön már régóta nagy sikere van a sorozatnak. Már 9 kötet jelent meg. Hát kíváncsian várom. Bár amit a borítóra írtak... én Bella és Edward helyében azért nem félnék.

8. Kresley Cole - Halhatatlanok alkonyat után sorozat

Jaj az új kedvencem. Imádtam a Vámpíréhséget. Csak új faltam... na jó a legtöbb könyvet csak úgy falom, de ez... tuti. Ez is nagyon híres és sikeres sorozat külföldön és nagyon örülök, hogy hozzánk is lejutott. Nem is tudom 7 vagy 8 részes a sorozat, de minél több annál jobb. Emma és Lachlain egy igazi civakodós pár.

Még nem vettem meg, de hamarosan pótolom.



És most jöjjenek, amik még meg sem jelentek, de már előkészületben vannak.

9. Cast, P. C. - Cast, Kristin - Az Éjszaka Háza sorozat

Idén szeptember 18-án kezdi meg életét nálunk a sorozat első része a Megjelölve. Eddig csak jókat hallottam róla. Már várom, de könyvesboltba még nem rohannék miatta. Először belekostolók majd a világukba és meglátom mi lesz. Egy hónapra rá már jön is a folytatás, az Elárulva. Ez aztán gyorsaság. Csak tényleg ilyen jó legyen.

10. Sherrilyn Kenyon - Sötét Vágyak Vadászai sorozat

Első magyarul megjelenő könyv október 15-én az Álomszerető lesz. Ígéretes cím, és a történet is hasonlóan ígéretes. Rossz nem lehet, ha már ugyanolyan nagy a neve a műfajban, mint J.R. Ward. Biztos nagyon szenvedélyes lesz, főleg, hogy egy szexrabszolga vámpír van a középpontban. Akinek egy nő felfedezi a lelkét és nem csak a testét.



Ennyi fantasztikus könyvet. Hihetetlen mennyire el lehet veszni bennük. Ezek szinte mind paranormális romantikus regények. Most ez a menő nálam, de azért úgy látom nem csak nálam. Sok magyar tini rajong értük. Mások meg már ezer éve ismerték és olvasták a műveket. De hát akikhez későn jut el a jó, attól még ugyanúgy szerethetik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...