2013. febr. 3.

Drágaságaim (10)

2013
januári szerzemények

Vásároltam:

Sarwat Chadda - Éjistennő
Gail Carriger - Változatlan
Bree Despain - Farkashalál
Hino Matsuri - Vampire Knight 6.
Lara Adrian - A vámpír bosszúja


A Könyvmolyképzős adventi akciók a végére már engem sem tudtak hidegen hagyni és úgy döntöttem, hogy beszerzem néhány sorozatom folytatását, amely két esetben sorozatzáró darab is volt. 30% kedvezménnyel jött három könyv, amelyekről még csak remélni merem, hogy nem okoznak csalódást.

A Könyvtündér keddenként kedvezményt emel, és hiába nem sok az alap 23% helyett a keddenkénti 25%, valahogy mégis megörültem neki. Első héten le is csaptam a Vampire Knight mangám 6. kötetére.

Egy Ulpius KeddVeddre akcióban 999 Ft-ért már elhoztam a több éve hiányzó darabját az Éjfél szülöttei sorozatnak. Nem siettem el a vételt, mert nem egy kedvenc darab, de ennyi pénzért nekem már megéri, hogy teljes legyen a sorozat. Igaz a legutolsóra még várok, hogy szintén olcsó legyen.

A.O. Esther - Elveszett lelkek
Gayle Callen - Nem mindennapi vőlegény

Az Elveszett lelkek recenziós példány, amelyről szűkös időn belül szeretnék írni, hiszen már elolvastam, csak az ihlet nem kapott még el.

Rukkoláztam egy romantikus történetet is. Egyrészt azért, mert még volt és jelenleg is van happontom, másrészt pedig így már csak két könyv kell, hogy meglegyen a Gayle Callen összes magyarul is kiadott könyve.

Ha azt nézem, hogy a Könyvmolyos könyvek még decemberi végi rendelések, januári átvétellel, akkor egész visszafogtam magam januárban a rendeléseket nézve, és elégedett lehetek magammal. Február hoz majd néhány megjelenés utáni azonnali vételt, de nagybevásárlást így sem tervezek.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...