2011. aug. 20.

Susan Donovan - Csábíts el!

Susan Donovan neve nem volt ismeretlen számomra. A kitartott nő c. könyve volt az első Kelly kiadós könyveim egyike. Csak egy könyv alapján, de megállapítottam, hogy nem egy Jennifer Crusie élmény, mégis nagyon szerethető az írónő fantáziája, stílusa is. Megörültem, hogy egy újabb könyvét is kiadják, de legelsőnek a borítója csábított el. Így olvasás után a történet nem annyira napfényes, gondtalan és tengerparti, mint a külcsín ígéri, de szórakoztató. Donovan most sem hazudtoltam meg magát az erotika és humor terén, így úgy tehettem le a könyvet, hogy kellemes olvasmány volt. Se több, se kevesebb.

Autumn Adamsnek esze ágában sincs anyja nyomdokaiba lépni és házi praktikákat osztogató tévésztárrá változni – főzni nem tud, takarítani nem szokott, és inkább focizna, mintsem megvitassa, micsoda öröm újra fehérré varázsolni a fürdőkád fugáját. Amikor aztán valami elmebajostól fenyegető leveleket kezd kapni, Audie a perzselően szexi Stacey Quinn nyomozó védőőrizete alá kerül, s a férfi elszántan igyekszik felkutatni a nő minden zugát, szögletét és ex-barátját, abbeli igyekezetében, hogy elkapja a zaklatót.
Quinn a macsó zsaru és az elbűvölő sármőr lefegyverző keveréke, nehéz neki ellenállni. Ám Audie olyan peches a Nagy Ő megtalálásában és megtartásában, hogy úgy gondolja, jobb, ha tartja a távolságot…
Quinn hamarosan felfedezi, hogy Audie egy igazi bombázó és egy jólelkű nő csábító keveréke, aki reményei szerint párducmintás fehérneműben feszít. A nő nem egészen az, akiről mindig is álmodozott, de lehetséges volna, hogy megvan benne mindaz, amire valaha szüksége lehet?
Audie megannyi rétegének felfejtése lesz Quinn életének legérzékibb, legőrültebb, legszexibb detektívmunkája… ha túléli.

Először is nekem barátkoznom kellett a főhősnőnk nevével, valahogy nehezen állt a nyelvemre, hiszen egyáltalán nem megszokott. Majd jött az első fejezet, ahol csak pislogtam, hogy lényegében első debütálása a PASINK előtt egy szép nagy hasraesés, hogy aztán mintha mi se történt volna a meccsre rohanva megtörténjen a bemutatkozás. Ekkor még nem sejthettem, hogy Audie ennyire közvetlen és csetlő-botló. Kívülről elég magabiztosnak tűnő nő, mégis rengeteg fájdalmat, hiányérzetet cipel magával, amiért leginkább az anyja okolható és ezáltal kapcsolatai rendszeresen vakvágányra futnak. Tipikusan az a helyzet áll fenn vele szemben, hogy elvben értem tetteit, okait, gondolkodását, mégsem tudom nyugodtan elfogadni, hogy ennyire hagyja magát a múlt által irányítani és olyan elöl menekül, amit csak magának beszél be. Sokszor ráztam volna jól meg, hogy "te kis butus, most mit csinálsz már megint", ennek ellenére teljes mértékben szerethetőnek találtam ezt a néha kelekótya lányt.

Stacey Quinn egy nagy és összetartó ír család szülötte. Egy szeretetben gazdag, hagyományokat tisztelő, egymásért ölni képes család tagja. Ráadásul zsaru. Bár e két tény számomra külön-külön is nagy vonzerővel bírna, de a kettő együtt egy olyan férfit kreál, ami álmaim lehetséges pasijává avanzsálná Quinnt. Bár kicsit szűkszavú és hallgatag és ezzel teljesen ellentétben áll a beszédes, kérdezősködő Audie-val. De a megfelelő helyzetekben nagyon is jól működik köztük a kommunikáció. A lány mondta róla, hogy csak három témával kapcsolatban ered meg a férfi nyelve. A család, a skót duda és a szex. Hát igen a szex és az erotika igencsak magas fokon izzik köztük és kerülgetik a témát rendesen. Remek beszélgetéseket folytatnak előtte, közben és utána. Igazán élveztem ezeket a sorokat. Bár nem bántam volna, ha valami más becenevet talál ki Audie számára, mint a Háziaskám. De nagyobb hibáját nem tudok felróni a pasinak.

Nagyon sajnáltam, hogy Audie bátyja, Drew csak a végére kapott kicsit több szerepet. Őt nagyon érdekes karakternek tartottam, szívesen olvasnám az ő történetét is, ha lenne. Megkapta a saját lelki sebeit, a múlt egy más szemszögét mutatná meg, szerintem ő is nagyszerű pasivá nőné ki magát, meglepetéseket tudott okozni itt is.

Meglepődtem, hogy a zaklatónak és a rendőrségi nyomozásnak ilyen jelentős szerepet kanyarított az írónő. Bár kriminek azért nem nevezném a történetet. A múlt és a zaklató teljes története nem minden részletében lepett meg, mégis elég izgalmas volt olvasni a sorokat. 

Igazán a könyv második fele fogott meg jobban, ott szerettem meg mindenkit igazán. Egy kellemes olvasmányként éltem meg. Egy csajos könyv, nem nyálas romantikával. Egy csipetnyi humorral, nagyobb adag erotikával, krimivel fűszerezve. A műfaj kedvelőinek egy biztos tipp.
Remélem még olvashatok majd más Susan Donovan műveket is a jövőben.

4 pont

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...