2010. dec. 24.

2010 - Új írók 2/1.

Új írók, akiktől idén olvastam először.  
(Nincs semmiféle rangsor, csak ahogy eszembe jutottak.)

1. Susan Elizabeth Phillips
A Chicago Stars szériával belopta magát a szívembe, szinte már az összes magyarul megjelent könyvét olvastam. Romantikus, de könnyed és vicces. A stílusa nagyon megfogott.

2. Karen Rose
Számomra eddig ő írja legjobb krimiket. Izgalmas, akciódús, de mégis meg van a kellő szerelmi száll is. Nála még néha a gyilkosokat is megszeretem. És a legfőbb, hogy sose lehet unatkozni olvasás közben, mindig jönnek a újabbnál újabb információmorzsák

3. Karin Slaughter
A Grant County sorozatát megszerettem, de leginkább erről a szereplők tehetnek. A Sebek egy megdöbbentő könyv lett számomra.

4. Nalini Singh
Bár még csak egy könyvét olvastam, de biztos vagyok benne, hogy kedvenc lesz. Az Angyalvér számomra az év könyvei között van, pont olyan, ahogy én egy urban-fantasy kötetet szeretet. Tele évődéssel, ígérettel, szócsatákkal és hát angyalok, emberek angyalokkal.

5. Johanna Lindsey
Még csak addig jutottam, hogy a Malory család történetét olvastam el tőle, más könyvet nem. De ezen sorozata kedvenc a romantikusok között. Örülök, hogy hallgattam a fórumozókra és nekikezdtem.


6. Rachel Gibson
Még csak egy könyve jelent meg magyarul, és nekem olvasnom kellett. A Jégbe zárt szívek a Hokisok sorozat első része. Stílusában, történetében hasonlít a SEP könyvekhez. Ha nagyon akarok bele tudok kötni a könyvbe, attól független várom a folytatást.

7. Katie Fforde
Szintén csak egy könyvét olvastam eddig, bár már többkötetes szerző. A Szerelmes levelek kedvenc, a többi könyvére meg kíváncsi vagyok.

8. Freya North
A Szerelmi titkok c. könyve mindig szembejött velem, hát el kellett olvasnom. Nekem nem volt azért egy könnyű olvasmány, mint ahogy a borító alapján hittem. Nem tudom, hogy fogok-e még valamit olvasni tőle. 

9. Libba Bray
Gemma Doyle trilógiájából csak az első kötetet olvastam. Nem volt rossz, de nem rohantam a folytatásért. Valahogy kevésbé fogott meg a történet.

10. Dorothy Koomson
Molyon sokat találkoztam a Csokoládéfutam c. könyvével, de féltem tőle, hogy hiába fogott meg a fülszöveg, mégse teljesen a nekem való könyv. Mekkorát tévedtem. Nem feltétlenül olyan könyv, amit én elvárok egy csajosabb könyvtől, de nagyon tetszett kedvenc lett. De hogy az írónő másik könyvéhez még nem kaptam kedvet. 

11. Cassandra Clare
Egy nagyon szórakoztató, humoros, ifjúsági fantasy A végzet ereklyéi sorozata. Első oldalaktól megvett magának. Imádtam. Teljesen beleélem magam a teremtett világba.

12. Richelle Mead
Nem rögtön megjelenéskor kezdtem neki a sorozatnak, tartogattam, mert igazából kevésbé vonzott. De csak elkezdtem, mint szinte az összes vámpíros könyvet. Ebből az lett, hogy 3-4 nap és már a harmadik kötetet csuktam be. A Vámpírakadémia nagyon is jó vámpíros sztori. Ha kiadnák másik sorozatát is, tuti olvasnám.

13. Suzanne Collins
Nagyon sokat hallottam már ama bizonyos Éhezők viadala c. könyvről. Hát előbb utóbb az én kezembe is került és kiütött. Izgalmas, kegyetlen, de nem a véres öldöklős fajta. Tetszik ahogy ír.

14. Anne McCaffrey
A könyvtár csodás ajándéka. Hirtelen ráleltem böngészés közben, hamarosan már mentem is érte a könyvtárba. Már régóta szerettem volna egy sárkányos történetet olvasni és Pern sárkánylovasai tökéletesen megfelelt.

15. Val McDermid
Magyarul egy könyve jelent meg A Szirének éneke. Olyan gyilkolászós krimi, aminek főhőse és központi témája a profilozás. Érdekes volt olvasni és a profilozás fel is dobta a könyvet, de lehetett volna izgalmasabb is. De szívesen olvasnék még tőle. 

16. Maggie Stiefvater
Mercy Falls farkasai szívemnek kedves trilógia. Várom a befejezést. A Shiver már a fülszövegének elolvasása óta megbabonázott. Na hát igen... szeretem a farkasokat. 

17. Kinley MacGregor
Kenyon műveket már olvastam, bele kellett kezdeni a romantikus műveibe is. A MacAllister szériába kezdem bele, főleg A kitaszított érdekelt, amit még mindig nem sikerült elolvasni. Szeretném olvasni majd az összes megjelent könyvét. 

18. Maya Banks
Ő az első kimondottan erotikus könyveket író szerzőm. Hiába az FTT, vagy más fantasy, ami bővelkedik erotikus jelenetekben, azért ez egy más kategória. Megszerettem az írónőt, várom a Sweet series folytatását. 

19. Julia Quinn
A Bridgerton család egy jópofa romantikus sorozat. Könnyed, vidám stílus, szerethető szereplőkkel. Az írónő stílusa tetszik. Várom a többi művét. Sokak által várt szerző volt, én nem is tudtam róla, de most már megszerettem. 

20. Nora Roberts
Igazából sose akartam N.R. könyveket olvasni, de mióta belekóstoltam a fantasyba, nem zárkódom el semmi elöl, így az ő Kör trilógiáját is megpróbáltam. Bár különösebben nem rajongtam érte, de mégis kellemes volt olvasni. Nem mondom, hogy nekiugrok a sok-sok könyvének, de fantasisabb történeteiből szemezgetek majd. 

folyt köv.

2 megjegyzés:

  1. Nora Robertstől fantasys sorozatból még Három Nővér szigete trilógia, meg a Völgy trilógia is egész jó.

    VálaszTörlés
  2. Köszi az ajánlást. A Völgy trilógia már be van tervezve. A másikról még nem olvastam semmit.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...