2010. dec. 25.

2010 - Új írók 2/2.

Új írók, akiktől idén olvastam először.  
(Nincs semmiféle rangsor, csak ahogy eszembe jutottak.)

21. Chelsea Cain
Szintén eddig egy könyve debütált kis hazánkban, amivel kapcsolatban én elég vegyes fogadtatást érzékeltem. A fúria számomra azért jó könyv, mert hihetetlenül tetszik, ahogy a kínzásokkal töltött napokat leírja, vagy hogy a börtönben mik zajlanak le. Ha a nyomozást nézem, akkor elég vérszegény. De várom a folytatást. 

22. Susan Donovan
Nem egy új szerző, de szintén egykötetes A kitartott nő c. könyvével. Nekem tetszett, különösebben nem tudok mit hozzá szólni, ha lesz még más könyve, valószínűleg olvasni fogom.

23. Levy L. Smith

Dark love sorozata vegyes fogadtatásban részesült szerintem. Tudtommal magyar író. Igazából a 3. kötetet nem értem, főleg a befejezést, ha ez trilógia akar lenni, de az első kettő elszórakoztatott. Nem valami nagy szám, de azért elővenném újra.

24. Judith McNaught
Sokak által szeretett romantikus szerző. Én csak az Álomkirályságot olvastam tőle, de azt megszerettem. Még fogok tőle olvasni.

25. Karen Chance
Lemaradtam a Cassandra Palmer sorozat első részénél, de nem azért, mert nem tetszett. Kicsit zsúfolt a sztori, de folytatni fogom, bár kedvenc talán nem lesz.

26. Tess Gerritsen
A sebészt már régen el akartam olvasni tőle, de mikor letettem a könyvet kicsit csalódtam. Nem volt túl izgalmas. Nem tudom, nem fogok rohanni, hogy olvassam a következő könyvét.

27. Kerstin Gier

Eddig csak a Halálom után felbontandót olvastam tőle. Bár be van tervezve más könyvei is. Nem tudom mikor fog sor kerülni rá. Vicces stílus, de különösebben nem varázsolt el.

28. Guillaume Musso
Két könyvet olvastam tőle, de nem lesz a kedvencem. Nem az én stílusom. A Szerelem életre-halálra elgondolkodtatott, de nem ő az én szerzőm.

29. Nicole Jordan

Kicsit uncsi volt az az egy könyv, amit olvastam tőle pedig az alapsztori tetszett. Azóta nem vettem kezembe könyvét, lehet nem is fogok.

30. Lisa Jewell

Szintén nem az én szerzőm, nem nekem való. A Vince és Joy bár elég ígéretesnek indult, de utána szinte csak idegesített. Inkább hanyagolnám a műveit.

31. Brenda Joyce

A Deadly sorozata romantikus krimiként harmatgyenge és néhol idegesítő. De találni benne érdekes és kedvenc szereplőket. Szerintem folytatni fogom a sorozatot előbb-utóbb.

32. Becca Fitzpatrick

A Csitt, csitt-től én nem vártam sokat, így csak kellemesen szórakoztam. Pénzt nem költenék rá, de olvasom tovább.

33. Max Allan Collins
A Gyilkos elmék egy részét olvastam tőle, de harmatgyenge utánzata a sorozatnak. Nem igazán jött be és nem is szeretnék más sorozatepizódot olvasni.

34. Rachel Caine

Valamit csak tud, ha már A morganville-i vámpírok a 9. résznél start. Nekem nem igazán jött be az első rész, idegesített, pedig néhány szereplőt azért sikerült megkedvelni. Nem könyveltem el a sorozatot bukásnak, de ennél nekem jobb kell.

35. Arthur Japin
A Casanova menyasszonya kézről kézre járt közöttünk. Elolvastam, volt ami tetszett, volt ami nem. Magáról az íróról nem tudok véleményt mondani, nem igazán az én stílusom ez a könyv sem, bár nem volt az rossz.

36. Karen Marie Moning

Kellemes, tündéres fantasy, remek főszereplőkkel, jó stílussal. Hangulatos a Tündérkrónikák sorozat. Bármibe is kötök bele, abszolút kedvenc lett, ahogy az író is. 

37. David Safier
A Pocsék karma felkeltette érdeklődésem, és tetszett. Néhol nagyon vicces volt, máskor kicsit szomorkás, néha elgondolkodtam. Szeretném majd a további megjelenő könyveit is olvasni.

38. A. M. Jenkins
Hát az Éjjeli utazás nem nagyon jött be. Enyhén szólva unalmas volt, bár a lelkizés nincs ellenemre, de ilyen vámpír én nem szeretnék lenni.

39. Nancy Madore

A Megigézve egy érdekes erotikus mesegyűjtemény. Ha kiadják a folytatás biztos nem hagyom ki.

40. Beth Fantaskey
A Jessicás sztorija nem fogott meg maradéktalanul, de a Jekel loves Hyde-ot szívesen olvasnám.

41. Spirit Bliss

A fanfic íróból lett Könymolyképzős magyar szerző. Az Árnyékvilág azért kap hideget, meleget. Én élveztem és szívesen olvasnék még tőle. Fogok is, hisz még egy fanfice vár rám.

42. Rachel Ward

Elsőkönyves szerző.A Számok trilógia első kötetét olvastam tőle. Így egy könyv alapján nem fogott meg, bár azért elgondolkoztatott.

43. Aprilynne Pike

A Wings - Szárnyak szerzője. A végére tudott egy fantasy világot összehozni a könyvében. Olvasnám a folytatást, de bele-bele tudok kötni azért a könyvbe.

44. Maryrose Wood
Méregnaplók, ifjúsági sorozat. Itt is a végén csillant meg a remény, hogy vannak benne izgi dolgok, de nem lett kedvenc.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...