2010. nov. 17.

Melyik főhős lennék?

Elért hozzám is ez a kis játékocska, ami most kering a bloggerek körében. Megkésve, de válaszolok is rá.
A játékot pedig köszönöm Elhaym-nak.

Melyik általad olvasott könyvben vállalnál szerepet, ki lennél és miért?

Szerintem azért ritka az olyan olvasó, aki kapásból mond egy nevet és csak is egyet. Annyi féle szempontból lehetne választani.
Ha maradni akarok a realitás talaján akkor a Szerelmes levelek Laurája szívesen lennék, főleg a munkája miatt. Nincs igazán tehetségem se az íráshoz, se a szerkesztés és egyéb műveletekhez, pedig szívesen csinálnám. Laura nyugodt élete, hirtelen tele lesz nyüzsgéssel, megismerkedik egy magának való íróval, aki nekem igen szimpatikus volt. A munkája a hobbija, lesz sok barátja és boldog életet élhet. Mi kell még?

Ha viszont már merek nagyobbat gondolni, akkor egy erős, belevaló, dögös csaj lennék. Mondjuk, mint Anita Blake. És igen, nem veszem figyelembe, hogy sokszor ki akarnak nyírni, és én is gyilkos vagyok. Anitában azt szeretem, hogy tud félni és mégis mindig szembeszáll a félelmeivel. Vagány dumája van. Nem kell félteni, mindig talpra áll.

Persze említhetném mondjuk a Shiver üdvöskéjét. Ha nem lenne egy kicsit ellenszenves a lány, akkor igen szívesen lennék Grace helyében. Nekem kell egy farkas srác, Sam pedig nagyon nekem való.

Hogy kinek küldöm tovább? Nézelődtem én a kedvenc blogjaim között, de hát már sokaknál a játék jó néhány napja lefutott és így inkább küldöm annak, aki szeretne még játszani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...