2010. ápr. 28.

Ulpius hírek

Jelenleg kb. így néz ki vámpíros szerzőink/sorozataink eladási sorrendje:

1.FTT
2.True Blood
3.Kresley Cole
4.Frost
5.Ward: Fallen Angels
6.Lara Adrian
7.Kenyon
8.Showalter

Így ahol a kiadás hosszabb távon is tuti: FTT, True Blood.
Ahol jók az esélyek,de még nem biztos: Cole, Frost.
Ahol félő, hogy abba kell hagyjuk: : Fallen Angels, Lara Adrian, Kenyon, Showalter. És egyelőre még Feehan sorsa sem dőlt el, pár napja jelent még meg.
Ma már több helyen láttam ezt a kis "édes" információt és hát úgy gondoltam, akkor már én is hozzászólok.

1. J. R. Ward - FTT
Fel sem merült bennem, hogy esetleg abbahagynák a sorozat kiadását. Hála égnek úgy néz ki, hogy nem is fogják. Ward azért túl nagy név és túl népszerű mostanság itt nálunk is.

2. True Blood
Vessetek meg, de én még nem olvastam, és a közeljövőben nem is szeretném. Valahogy nincs bennem vágy, hogy elkezdjem. Még kíváncsiság se, hogy milyen lehet. Gondolom egyre jobb, ha már az első kötet vegyes fogadtatása után, úgy látszik ilyen népszerű lett.

3. Kresley Cole - Halhatatlanok alkonyat után
Csak egy kicsit megnyugtató ez a harmadik hely. De ha abba merik hagyni.... hát akkor nagyon dühös leszek.
Erre a sorozatra nem mondhatja senki, hogy talál hozzá nagyon hasonlót. Sokkal inkább fantasysabb, mint az átlag paranormális könyvet. Imádom a stílusát, a humorát, a "csatározásokat". Nem ragad le csak a vámpíroknál.

4. Frost - Cat & Bones
Hát ez igazán érdekes... Kiadtak kemény egy könyvet az eddig megjelent 4-ből. Már vagy fél éve ígérik a folytatást és azóta húzzák az idegeinket.
Még ha nem is volt akkora sikere az első könyvnek, egy sorozatnak be kell indulni, főleg ha az sokkal inkább összefüggő eseményekből áll, mint mikor minden kötet egy-egy szereplő szerelmi életet hozza rendbe.
Itt (gondolom én) mindig Cat & Bones lesznek az igazi főszereplők és nincs olyan sok megjelent könyv, hogy már fel akarják adni.

5. J.R. Ward - Bukott angyalok

Én kíváncsi lennék a sorozat többi kötetére, de hát még Ward se írta meg őket.
Maga az alapötlet jó és ha minden könyvben lesz egy Vinhez hasonló pasi, akkor szerintem szeretni fogom őket, annak ellenére, hogy maga Jim Heron nem lett kedvencem.
Bár most úgy érzem, ha nem jelenne meg folytatás, lehet hogy nem hullatnék könnyeket.
A Kapzsiság nekem nagyon tetszett, és ezt Vinnek köszönheti.

6. Lara Adrian - Midnight Breed
Azt hittem jobban fogy, hiszen nem kell annyit várni egy-egy kötet megjelenésére. Szeretem a sorozatot és szerintem nem vagyok egyedül.

7. Sherrilyn Kenyon - Dark Hunter
Kicsit meglepődtem és mégsem.
A fórumok alapján úgy gondoltam mindenkinek nagy kedvence az írónő és a sorozat. Hamarosan meg is jelenik a következő kötet.
Személy szerint még nem lett kedvencem az írónő. Egyediek azért a történetek és a főszereplők múltja mindig megrendít.
Az Álomszeretőt nem tartottam nagy számnak, ennek ellenére itt van a polcomon.
Az Éjféli vad nagyon tetszett. Viszont, hiányzik valami nagy hajtóerő, hogy körömrágva várjam a köteteket.
Elolvasni elolvasnám, de kibírom nélkülök azt a néhány hónapot míg jön a folytatás. Ha meg nem jön, hát van másik...

8. Gena Showalter - Az Alvilág urai
Megint egy érdekes írónő. Mindkét sorozatának alaptörténete mitológikus, ami szerintem nagyon jó ötlet. Elkezdték az Alvilág urát, már szinte rögtön adták volna ki a folytatást, persze nem jött. Az Atlantiszt már nem is tudom mióta ígérgetik. És most azt látjuk, hogy nem fogy.
A második kötet kedvencem lett. És szerintem a folytatás is egyre jobb lehet. De ha nem várják ki, hogy elérjünk a jó részekhez, akkor az nagyon gáz.

Rajtam nem múlik a könyveladási szám. A True Blood köteteken kívül minden meg van, vagy épp beszerzés alatt áll.
Remélem azért nem adják fel és hagyják abba a kiadást. Próbálok megértő lenni, és a kiadó szemével (érdekeivel) nézni a dolgot, de akkor is csak reménykedni tudok.

A kiadóknak persze az e-bookok terjedésével is fel kell venni a versenyt, hiszen ezekhez a könyvekhez szinte bárki hozzájuthat már a megjelenés után nemsokkal. Biztos vagyok benne, hogy sokkal többen olvasták a történeteket, mint akik meg is vették.
Ez is egy nehéz kérdést, nem mindenkinek van annyi pénze, hogy mindig mindent megvegyen.
Személy szerint én is szinte majdnem mindet gépen olvastam először, mert annyira türelmetlen vagyok, viszont nem mindig tudom azonnal meg is venni. De ahogy látjátok mára már szinte mindent beszereztem, mert tudom mennyire szeretem őket és hogy többször el fogom őket olvasni és hát kézben fogva az igazi.

Hát nagyjából ez a szerény véleményem. Reménykedjünk, hogy nem mostanság lesz a vámpírok és más halhatatlan lények leáldozásának ideje.
Lehet, hogy nem kellett volna ennyi sorozatot elkezdeni egyetlen kiadónak kiadni. Más kiadók azért nem terhelték ennyire túl magukat. Akkor talán mi is jobban járhattunk volna.

1 megjegyzés:

  1. J.R. Ward - Bukott angyalok

    Lover Minében szerepelni fog Jim, így remélem azután többen felfigyelnek erre a sorozatra is.

    Sherrilyn Kenyon - Dark Hunter

    Zarek történetétől fog igazán beindulni a történet. Első két kötet inkább csak a háttértörténetet mutatta be. Aki kedvelte Zsadistot, szerintem Zareket is fogja.

    Gena Showalter - Az Alvilág urai

    Olvastam az interjút az írónővel, azóta csak jobban várom a köv kötetet.

    Lehet jobb lenne havi egy paranormális könyvet kiadni, havi 5 szerintem sok.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...