2010. febr. 27.

Blogger-díj

Nagyon köszönöm Elhaymnak, hogy nekem küldte el a díjat. Nem tudom mennyire érdemlem meg, mostanság egy kicsit elhanyagoltam az írást, de talán most új erőre kaptam.


Szabályok:

A. Meg kell köszönni a díjat annak, aki küldte.
B. A logót ki kell tenni a blogba.
C. Be kell linkelni azt, akitől kaptuk.
D. Írni kell magunkról 7 dolgot.
E. Tovább kell adni a díjat másik hét bloggernek.

Magamról.... hm... hát legyen

  1. Introvertált, azon belül is szerintem tipikusan flegmatikus személyiség vagyok. Skorpió is egyben és ennek rettentően örülök. (Az énközpontúság is skorpió tulajdonság. :)) Egy ideje időm nagy részét olvasással töltöm, ezt jelzi a szemem romlása is, most kapok új szemüveget.
  2. Infós szakra járok, szóval időm másik felét a gép előtt töltöm, bár ritkán programozok (tudás hiánya miatt, na jó sok gyakorlással azért valamilyen szintem menne az is)
  3. Régen azt hittem, hogy a klasszikus, Jane Austen stílusú könyvek állnak hozzám a legközelebb, de tévedtem. Átpártoltam a fantasyra, vámpírok, likantrópok, bármilyen természetfeletti lények jöhetnek. Emellett szeretem a csajos, mai romantikát is, humorral fűzerezve. Most kóstolgatom a krimi világát is, a pszichopata gyilkosokkal. Ők is bejönnek.
  4. Elmondhatom, hogy animézek, mangázok. Bár nem töménytelen mennyiségben, csak ha épp olyan kedvem támad.
  5. Állatokat én is szeretem. Cica, kutya egyaránt. A cicákat azért szeretem, mert lusta dögök, de dorombolnak, dörgölőznek. Én is szívesen lennék egy kis lusta dög. Mostanság előjött a könyvek hatására a farkas mániám. És mivel itthon nem tarthatok egy sajátot, és sajnos emberi alakot se tudna ölteni, ezért maradok a könyveknél.
  6. Régen nagyon sok filmet néztem, de az utóbbi években valahogy megszűnt az érdeklődésem irányukba. Ezt azért okozta az is, hogy szerintem a mai filmipar borzalmasan - már bocsát, de - elcseszett lett. Készülnek a számomra rosszabbnál rosszabb filmek. Így beérem a sorozatokkal. És imádom a torrenteket.
  7. Na és utolsóként... majdnem el is felejtettem. Élek-halok a zenéért. Elég sokszor hallgatom a zenét, mondhatni nem szeretem a csendet. Szinte minden tevékenység mellé zene dukál.
Hogy kinek küldöm tovább. Ha nem bánjátok ezen még kicsit gondolkodom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...