2013. júl. 1.

Hat hónap legjei - 2013

Július elsejével beléptünk 2013 második felébe, azaz eltelt az évből 6 hónap. Ez idő alatt magam mögött tudok egy kínok között elkészített záródolgozatot, évközi zárhelyik sokaságát, megküzdöttem egy szóbeli tételsorral, megírtam egy írásbeli vizsgát, megvédtem a záródolgozatom és közben elolvastam 67 könyvet és néhány mangát. Nem is rossz a mérleg, ugye?
A legjobbak pedig...


10. Kresley Cole - A démonkirály csókja
9. L.K. Hamilton - Ezüstgolyó
8. Ryan Loveless - Ethan és Carter
7. Gayle Forman - Hová tűntél
6. Swati Avasti - Ököl/Jog
5. Jennifer E. Smith - Vajon létezik szerelem első látásra
4. Sarah Addison Allen - Édes élet
3. Brandon Sanderson - Ködszerzet I-II.
2. Tiffany Reisz - Az angyal
1. Leiner Laura - A Szent Johanna gimi

Van itt kérem szépen minden és a legtöbb még csak nem is 2013-as megjelenés.
Sereghajtóként egy mesés erotikus történet, bár tudom, hogy többeknek csalódást okozott, számomra azonban Kresley Cole még nem írt rossz történetet. Hasonlóképp vélekedem Hamilton munkásságából és való igaz, hogy az Ezüstgolyó újból csak szexcentrikusabb kötet, de a szereplők nekem mindennél fontosabbak és jó volt újra látni sokukat együtt, pláne hogy okoztak ám némi meglepetést. A két fantasyt egy kis meleg irodalom követ, mert Ethan és Carter olyan aranyos együtt. A realisztikus ifjúsági regények abszolúte uralják a középmezőnyt, hihetetlen, hogy mennyire valóságos érzéseket tudtak közvetíteni. Mind egy kicsit más problémakört boncolgat, de igazán fantasztikus módon. Épp csak lecsúszott a dobogóról Sarah Addison Allen mágikus realizmusa, amely jóleső melegséget ad a lelkemnek. Néhány hétre beszippantott Sanderson Ködszerzete, végre egy újabb nekem való igazi fantasy regényfolyam, egy nagyon jó világgal. Tiffany Reisz pedig a provokatív perverzkedés mestere és Az angyal abszolút lehengerlő mű.
 
And the winner is...

Egy könyvsorozat érdemli meg az első helyezést, és senki se kérje, hogy választanom kelljen csupán egyet, mert A Szent Johanna gimi mind a 8 kötete képez nekem egy kerek egész történetet, hiszen sikerült csak akkor megélni Renivel a gimit, amikor már a befejezés itt megérkezett, így hetek alatt tudtam magam mögött 4 évet. Az elején még döcögött, de megszerettem Renit és az egész balhés osztályt, a tanárok többségét, a programok sokaságát és  I ♥ Zsolti!


6 megjegyzés:

  1. Hehehe! :) Imádom, hogy ennyire megszeretted az SZJG-t, pedig amikor a buszon, felvillanyozódva fárasztottalak, hogy megvan az első saját kötetem, enyhén őrültnek nézhettél. Most már legalább együtt vagyunk zizik. És holnaptól büszke tulajdonosok. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bevallom őszintén már nem emlékszem milyen gondolatok keltek szárnyra a fejemben akkor, de alapvetően mindenkire furcsán néztem előtte, aki szerette ezt a sorozatot, mert enyhén szólva is szkeptikus voltam, így engem lepett meg a legjobba, hogy beadtam a derekam ezeknek a suhancoknak.

      Törlés
  2. És a mi a fenét eszel Cortezen kérdésre is meglelted a választ, még ha a szíved Zsoltinak is adtad! :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja ja, Cortez valóban jó gyerek, Zsolti meg egy barom állat... no comment XD

      Törlés
  3. Ugyan a bejegyzés tartalmától egy kicsit eltér, de...
    Kaptál tőlem egy díjat. A legjobb blogét! :)
    Van vele egy kis tennivaló is, úgyhogy ha lesz időd, kedved, akkor olvasd el:
    http://roselynkonyv.blogspot.hu/2013/07/liebster-blog-award.html
    :D:D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, igyekszem majd válaszolni a kérdésekre.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...