2013. jún. 3.

Drágaságaim (13)

2013
májusi szerzemények


A beszerzések számát nézve a május sem maradt el az előző hónaptól és mondhatni abszolút a Könyvmolyképzőé lett a főszerep, hiszen 5 könyvet is sikerült megkaparintani tőlük.

Brent Weeks - A fekete prizma
Rachel Vincent - Pride - Falka
Ryan Loveless - Ethan és Carter

A fenti három könyv marketing példány volt. Brent Weeks új sorozatindító kötetére már csak azért is fájt a fogam, mert az Éjangyal trilógiával a kedvencek között landolt, olvasását azonban csak a hétre tervezem. Rachel Vincent könyve, a Vérmacskák sorozat harmadik része az alakváltó lét miatt szimpatikus, bejegyzés róla hamarosan várható. Ethan és Carter pedig egy kis különlegesség, hazánkban még igencsak ritka M/M könyv. Személy szerint szerettem.

Swati Avasthi - Ököl/Jog 
Elizabeth Chadwick - A legnagyobb lovag

További két Könyvmolyos könyvet a Gyereknapi akció keretén belül vásároltam a webshopból, összekötve a kellemest a hasznossal, hiszen két könyvtől már ingyen szállították, így egy akciós könyv mellé befért kuponnal együtt egy friss megjelenés is.
Az Ököl/Jog piszkosul birizgálta a fantáziám és kíváncsi voltam mennyire lesz realisztikus és odacsapós könyv. Szerencsére az lett, szimpatikus szereplők, hihető érzelmek, legkevésbé sem tompítva tiniszerelmes romantikával. Már csak írni kellene róla, de nem olyan könnyű visszaadni a könyvet. Nagyon-nagyon-nagyon tetszett.
A legnagyobb lovag pedig egy régóta talonba tett történelmi romantikus.

Brenda Joyce - Halálos illúziók
Susan Mallery - Chili és csokoládé

Volt két Harlequin megjelenés a közelmúltban, amire nem voltam rest lecsapni egy kedden a Könyvtündérnél. Brenda Joyce sorozatának olvasásában ugyan még csak az 5. kötetnél tartok, de szeretném itthon tudni a folytatásokat, hogy újraolvasással egybekötve folytassam, ha már a Harlequin hajlandó volt folytatni az eredetileg General Presses sorozatot. 
Susan Mallery könyve pedig egy szimpatikus család harmadik fivérének a története. A Buchanan Saga kötetei egyszerűek, de kellemes szórakozások. Szeptemberben pedig már az utolsó kötet várható. A Chili és csokoládé olvasása: pipa, poszt: remélem hamarosan. 

Leiner Laura - A Szent Johanna gimi #6 - Ketten

Blogos állás szerint egy erős hármast ajánlottam meg A Szent Johanna gimi első két kötetének, ami az egyszer olvasós kategóriát jelentené nálam. Azonban a molyos figyeltjeim talán észrevették, hogy nagyjából három hét alatt elfogyasztottam a 8 kötetet és a harmadiktól pedig igencsak ötös "osztályzatokat" osztogattam. Leiner Laura szépen behúzott a csőbe, mert a kezdeti "kellemes kis közeg" egyik pillanatról a másikra a szívemhez nőtt. Nem elvetemült, de fan lettem. Első saját példányomhoz pedig az egyetem juttatott hozzá és nem kell semmi többet látni abban, hogy pont a 6. kötetet választottam, hiszen egyszerűen a jegyzetbolt szegényes SZJG kínálatából ennek tetszett a legjobban a borítója, és tudtam, hogy hetek múlva társulnak majd hozzá a többiek. Szinte már mániákusan szeretném a polcomon tudni a kötetek java részét, így a következő rovatban biztos fogok még SZJG könyvekkel villogni. A sorozat köteteiről pedig ha lesz bejegyzés, akkor valami rendhagyó lesz, de ehhez még össze kell szednem magam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...