2011. jún. 7.

Thank you

Csepegtetek nektek néhány infót és köszönetet is szeretnék mondani.

Itt azért nem traktáltam a népet annyira, de azért írtam, hogy most fogok záróvizsgázni, vagy államvizsgázni. Én már nem is tudom mi erre a legjobb kifejezése, hiszen záróvizsgára jelentkezem, de mégis BSc képzés keretén belül, arra már mondják, hogy államvizsga, nem? Vagy csak a nagy egyetemire? Mindegy. A lényeg, hogy a megmérettetés holnap lesz és most rúgom az utolsókat, de szerintem egész jól viselem.

Úgy érzem azért annyira nem hanyagoltam el a blogot, a józan eszem megőrzése végett is igyekeztem pihenés gyanánt olvasni és még írni is. Mégis most terveim vannak a nyárra, főleg az elkövetkező időszakra, napokra, hetekre.

Egyrészt szeretnék egy nagy bejegyzés ellenőrzést, egységesítést csinálni. Pl. új címkék, azonos felépítés, helyesírásellenőrzés, mert úgy veszem észre bővelkedem ám hibákban. Talán néhány post átírásra is kerül, mert jó néhány annyira spoileres és szinte csak tartalmomismertetés, hogy már szégyellem, hogy kitettem ilyet a netre.

Tervezek egy kis felmérést a rendszeres olvasók körében, kíváncsi vagyok néhány dologra a blogommal kapcsolatban. Ez a közeljövőben szerintem meg is kezdődik.

Szokásom a legrosszabb időpontokban kiagyalni dolgokat, amikbe hirtelen elhatározással beleugranék. Ezt a blogot is úgy indítottam, hogy épp kemény kéthetes vizsgárakészülés közepén kipattant a fejemben, hogy én blogot akarok írni. Most így záróvizsgára készülés közben rámjött a hülyeség, hogy én nem csak könyves, hanem anime-magna témában működő oldalt is szeretnék magamnak. Ha rá bírok még venni egy-két kedves barátot, akkor vendégbloggerekkel együtt hamarosan útjára is bocsátom. De előbb még lepötyögök néhány bejegyzést, hogy folyamatosan tudjam adagolni az érdeklődöknek.

És igazából amiért elkezdtem olvasni ezt a bejegyzést, az nem más... Szóval már több mint fél éve azt vettem észre, hogy szépen gyűlik az olvasói táborom, a rendszeres olvasók száma. Nagyon jólesik a lelkemnek, hogy valakit érdekel, mit gondolok egy könyvről. Úgy gondolom én egy teljesen átlagos olvasó vagyok, aki nem tételek szerint, elemezve értékel. Inkább egyszerűen hogy megvolt a hangulat avagy sem, épp tetszett ami történt vagy nem. Szóval nem az én blogom az, ami rávilágít egy könyv hibájára és mégis úgy látom érdekli az embereket az én véleményem is.

Vártam egy bűvös számot és akkor akartam megköszönni az Olvasóimnak, hogy vannak nekem, hogy én lehetek értük.
Remélem jól láttam és nem hibázom el, és talán Pulipinty volt a kerek 50. rendszeres olvasóm, aki rákattintott a Követés gombra. Remélem nem haragszik meg, ha mondok róla néhány mondatot, mivel ő egy olyan olvasóm, aki levélben keresett meg először  és kérte a segítségem könyvajánlásokkal kapcsolatban. Azóta is a molyon és e-mailben kommunikálunk egymással. Volt már, hogy most felkészülés közben annyira az idegeimre mentek az itthoniak, hogy az ő molyos youtube-os videóajánlásai/zenéi mentettek meg a felrobbanástól és most így a vizsga előtt is sikerült meglepnie ezzel az 50-es számmal. Szerintem tegnap még csak 49 volt és tényleg a mai napra esett a +1, szóval nagy lendületet adott ez is a holnapi napra nekem. Köszönöm.
Tudom, hogy valakinek nem nagy szám, nekem mégis hatalmas.
Egy ideje vártam már, hogy köszönetet mondhassak Mindenkinek, aki ide téved vagy rendszeresen vissza jár. Szóval

Igyekszem továbbra is rendszeresen írni, mivel szeretem és szinte hobbimnak tekintem. Így tehát nem hiszem hogy ez problémába fog ütközni a közeljövőben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...