2010. dec. 8.

Játék a könyvcímekkel

Be kell valljam kicsit csaltam. Szeretem az ilyen kis listákat és reméltem egyszer eljut hozzám is a játék, szóval én már előre elkezdtem írogatni a válaszaimat. :)
Kitől kaptam? Könyves Kuckó

01 – A múlt év legjobb könyve
Karen Rose - Halj meg értem
Nalini Singh - Angyalvér

02 – Több, mint 3 alkalommal olvastad
Jennifer Crusie - Fogadj rám!

03 – Kedvenc könyvsorozat
L.K. Hamilton - Anita Blake

04 – A sorozat kedvenc része
A harlekin - de még tudnék egy jó pár részt mondani

05 – Boldog leszel ettől a könyvtől
Boldog? Vicces és sokat nevetek rajta Janet Evanovich - Szingli fejvadász

06 – Szomorúvá tesz
Sherrilyn Kenyon - Ördögi tánc

07 – Leginkább alulértékelt könyv
Passz

08 – Túlértékelt könyv
Musso - Ott leszel?

09 – Amiről azt hitted nem fogod szeretni, de végül mégis(és még mennyire...)
Dorothy Koomson - Csokoládéfutam

10 – Kedvenc klasszikus
Jane Austen - Büszkeség és balítélet
Charlotte Bronte - Jane Eyre

11 – Ami nagyon nem tetszett

Christine Feehan - Sötét herceg

12 – Amit valaha szerettél, de most már nem
Régen azt hittem nagy Jane Austen fan vagyok/leszek... de mégsem.

13 – Kedvenc író
L.K. Hamilton, J.R. Ward, Kresley Cole, Susan Elizabeth Phillips, Jennifer Crusie

14 – Kedvenc könyv az írótól 
L.K. Hamilton - Telihold kávézó (A harlekint már mondtam egy másik kérdésnél :-)
J.R. Ward - Megsebzett szerető
Kresley Cole - Vámpíréhség
SEP - Apafogó
Jennifer Crusie - Fogadj rám!

15 – Kedvenc férfi karakter

James Malory (Malory család)
Richard, Jason (Anita Blake)
Zsadist
Phin, Cal (Jennifer Crusie szereplők)

16 – Kedvenc női karakter

Anita Blake

17 – Kedvenc idézet a könyvből

"Lehetsz a lehető legmélyebben, fordulhat ki az életed tövestül a sarkából, a világ meg se moccan, marad rezzenetlenül az, ami volt. És persze forog tovább. Gond nélkül."

"Van, hogy nem a fény vonz abban, akibe beleszeretsz, van, hogy éppenséggel a benne lakozó sötétbe szeretsz bele. Van, hogy nem a derűlátás vonz, hanem a saját szkepszised rokona, ugyanaz a pesszimista, ami magad is vagy. Van, hogy nagyobb szükséged van a bizonyosságra, hogy a sötétben igenis egy szörnyeteg lapul és les rád, mint a megnyugtató hazugságokra, hogy minden rendben lesz." 

/Anita Blake/

18 – Csalódtál benne  
A. M. Jenkins: Night Road – Éjjeli utazás

19 – Legjobb adaptáció
Jane Eyre minisorozat 2006
Büszkeség és balítélet 2005
Narnia

20 – Kedvenc romantikus
Julie Garwood - A titkok, váltságdíj

21 – Gyerekkori kedvenc
Dumbó

22 – Kedvenc saját könyved
Szinte az összes, de nagyon örültem, mikor beszereztem az összes Anita Blake kötetet.

23 – Régóta el akarod olvasni, de még mindig nem került sorra
Carlos Ruiz Zafón - A szél árnyékában

24 - A könyv, amit bárcsak többen olvasnának
Semmi nem jut eszembe.
25 - A karakter, akivel leginkább tudsz azonosulni
Laura Horsley (Szerelmes levelek)

26 - A könyv, ami megváltoztatta a gondolkodásodat valamiben 
Inkább elgondolkodtatott
Musso - Szerelem életre halálra (És azután)

27 – Legmeglepőbb befejezés vagy csavar a történetben

Karin Slaughter - Sikoly, az utolsó sorokra rátettünk egy lapáttal. Megdöbbenésemben felkacagtam, pedig annyira nem volt vicces.
A Sebeknek sem egy megszokott krimis vége lett.

28 – Kedvenc könyvcím
Isten hozott Kísértésben, Halj meg értem, Gyilkolj értem, Telihold Kávézó

29 – Mindenki utálta, kivéve te
Sunny - Mona Lisa ébredése
Katie Fforde - Szerelmes levelek
(nem is utálták, csak nagyon bele tudtak kötni)

30 – Abszolút kedvenc könyv
 
Abszolút nincs. Minden műfajhoz tudok mondani valamit.  

Továbbadom: Elhaym, FFG, Angelika

3 megjegyzés:

  1. Ó, köszönöm szépen, hogy meghívtál ebbe a játékba! Elsőre olyan kis könnyűnek tűnt, aztán elkezdtem gondolkodni, hogy ezt, meg azt és jaj az is... :D

    VálaszTörlés
  2. Én is így voltam vele. Próbáltam nem mindent felsorolni, csak ami tényleg tényleg kedvenc. Aztán látom utánam másoknál, hogy szép hosszú listákat írtak. De már csak azért se változtatom meg.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...