2012. máj. 13.

Sorozat szombat (8)

Laurell K. Hamilton - Anita Blake, vámpírvadász
Anita Blake, vampire hunter
17. kötet
Agave Kiadó 

2012. június 6.
2780 Ft
Amikor Anita Blake, a dögös vámpírvadász találkozik megbízójával, Tony Benningtonnal, még tele van együttérzéssel. Ugyanis a férfinak nemrég halt meg a felesége, és Anita feladata az lenne, hogy a nőt reanimálja. Vagyis felélessze halottaiból.
Anita tud néhány dolgot életről és halálról, és tisztában van azzal is, mit jelent szeretni valakit. De azt is tudja, hogy amit ő nekromantaként fel tud ajánlani Tony Benningtonnak, az nem egészen az, amire a férfi vágyik. Mert az a teremtmény, akit Anita képes előhívni a néhai Mrs. Bennington sírjából, az nem a csodálatos Mrs. Bennington lesz. Sőt. Nagyon nagyon messze lesz a csodálatostól.


Megjelenés:
Könyvhétre jön, június 6-án.

A borító: 5/5 
Nem csak a sorozat a szívem csücske, de határozottan imádatom tárgyát képezik a borítók is. Nem mindegyikért vagyok oda és vissza, de határozottan többségben vannak a fantasztikusak. Nekem bejön a kissé új design is, bár az a farkas egy picit furcsán néz ki.

Érdeklődési indexem: 5*/5
A sorozat összes kötete a polcomon, egy póló a szekrényben, két Anita Blake bögre: egy Agaves hivatalos és egy csak nekem készíttetett ajándék. Szerintetek mennyire várom már az évi Anita Blake adagomat? Beérem én egy novellával is, mint ez, csak jöjjön.


A sorozatról


Műfaj:  urban fantasy

Ez az a sorozat, ami úgy tűnik sosem ér véget és személy szerint nem is szeretném, hogy valaha is eljöjjön a The end. Sok rajongóval ellentétben nekem úgy jó ahogy van, elfogadom, szeretem Anitát, szeretem az őt körülvevő háremet, a változatos szereplőket, a jó dumákat. Kemény, csípős, stílusos.
Életem első blogbejegyzése is a sorozatról szólt, mivel akkoriban napjaimat már egy ideje Anita világában töltöttem és cseppet sem akartam elszakadni tőlük.

Őszintén remélem, hogy a 17. magyar kötetre tényleg a keménymag, fanatikus rajongók maradtak, mert kissé már unom a "nem is tudom miben reménykedtem, már néhány éve nem az igazi... Anita egy nagy k....a" és hasonló megjegyzéseket. Ha nem tetszik már hosszú kötetek óta, akkor NE OLVASD EL!!!!

Rangsorolni nem tudok, de kedvencek azért vannak.
Kötetek: Telihold kávézó, Gyilkos tánc, Leláncolt Nárcisszusz, Lidérces álmok, A Harlekin, Fekete vér
Karakterek: Richard, Jason, Micah, Requiem és szinte mindenki más.

A sorozat kötetei:
  1. Guilty Pleasures (1993) - Bűnös vágyak (2003)
  2. The Laughing Corpse (1994) - Nevető holttest (2003)
  3. Circus of the Damned (1995) - A kárhozottak cirkusza (2004)
  4. The Lunatic Cafe (1996) - Telihold kávézó (2004)
  5. Bloody Bones (1996) - Véres csontok (2004)
  6. The Killing Dance (1997) - Gyilkos tánc (2005)
  7. Burnt Offerings (1998) - Égő áldozatok (2005)
  8. Blue Moon (1998) - Sápadt hold (2005)
  9. Obsidian Butterfly (2000) - Obszidián pillangó (2006)
  10. Narcissus in Chains (2001) - Leláncolt Nárcisszusz (2006)
  11. Cerulean Sins (2003) - Égkék bűnök (2007)
  12. Incubus Dreams (2004) - Lidérces álmok (2007)
  13. Micah (2006) - nincs magyar kiadás
  14. Danse Macabre (2006) - Haláltánc (2008)
  15. The Harlequin (2007) - A Harlekin (2009)
  16. Blood Noir (2008) - Fekete vér (2010)
  17. Skin Trade (2009) - Fogat fogért (2011)
  18. Flirt (2010) - Végzetes flört (2012)
  19. Bullet (2010)
  20. Hit List (2011)
  21. Kiss the Dead (2012) - június 5. jelenik meg külföldön
Az írónő honlapja itt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...