2010. jún. 7.

Májusban olvastam

1. Anne McCaffrey: Sárkányröpte
2. Lara Adrian: A vámpír bosszúja

3. Jennifer Crusie: Szerelmes szélhámosok

4. Jeaniene Frost: Félúton a sírhoz

5. Nicole Jordan: Csábítás

6. Jeaniene Frost: Karó és sírhant

7. Richelle Mead: Vámpírakadémia

8. Richelle Mead: Dermesztő ölelés

9. Richelle Mead: A halál csókja

10. Tokió Kalen: Rémmetró 1.

11. Lisa Jewell: Vince és Joy

12. Rjokó Micuki: A káosz kapui 1.

13. Rjokó Micuki: A káosz kapui 2.

14. Rjokó Micuki: A káosz kapui 3.

15. P. C. Cast – Kristin Cast: A vad

16. Chuck Austen – Hiroki Otsuka: Nyári srácok 1.

17. Chuck Austen – Hiroki Otsuka: Nyári srácok 2.

18. Karin Slaughter: Nadragulya


Egy kicsit visszafogottabb hónapban telt a május. Ezt okozta a nagy Naruto fanatizmus, ami elkapott és másfél hónapig a képernyő elő kötött az animével. Továbbá beindult a suliban is a tanulási időszak is.
De azért szorgalmas voltam.

Mangák megint voltak, pozitív élményekkel és nőtt a gyűjteményem is.

Három új sorozatot kezdtem:

1. Anne McCaffrey Pern sárkánylovasai
Nem tudom, hogy fogok vele haladni, mivel könyvtárban is csak szűkös kötet áll rendelkezésemre, de nagyon megszerettem a történetet.

2. Richelle Mead - Vámpírakadémia
Egyhuzamban az első 3 kötet. Meglepően jó volt és sokkos hatást okozott. Várom a folytatást és esélyt látok, hogy talán angolul folytassam a köteteket.
Eddig azt, mondtam, hogy az Éjszaka háza sorozat az egyik legjobb tini sorozat, na most élek a változtatás jogával és a Vámpírakadémia mellett teszem le a voksom.

3. Karin Slaugther -The Grant County series
A Nadragulya már régóta a "nagyon érdekel" könyvek közé tartozott és végre elolvashattam. Először még nem éreztem, azt hogy húúúú de megnyert magának, de aztán mégis.
Már olvastam a Sebeket is, csak az már június lesz. Megszerettem a szereplőket és a durva, meghökkentő történeteket.

Akadt egy-két rajongói fordítás, de a jobbik, élvezhető fajtából.
Végre jött a sokat várt Karó és sírhant és bebizonyította, nagyon is megérte várni.

Nem csalódtam Jennifer Cruise új kötetében sem, olyannyira tetszett, hogy valószínűleg nemsokára újra előveszem. Nem lehet nem szeretni az őrült családot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...