2013. máj. 12.

Drágaságaim (12)

2013
áprilisi szerzemények


 
Susan Elizabeth Phillips - Zsák a foltját
Lisa Kleypas - Bűvölj el alkonyatkor
Jó szokásomat az utolsó egyetemi félévemben sem szándékoztam megszakítani és gondos mérlegelés után első körben egy SEP és egy Kleypas könyvvel gazdagítottam magánkönyvtáram a diákigazolványomra érkezett támogatásból. Előbbi megvásárlására a hiányos SEP gyűjteményem ösztönzött, az utóbbit pedig minél hamarabb meg akartam kaparintani a megjelenés után és legolcsóbb lehetőséget a 75%-kos kedvezményt nyújtó jegyzettámogatás jelentette.
Jessica Bird (J.R. Ward) - Egy felejthetetlen hölgy
A Ward romantikus egy sikeres molyos csere eredménye, jelenleg olvasás alatt.
Tiffany Reisz - A szirén
Nalini Singh - Szabadulás
Rachel Vincent - Lélekmentők
Egmont és Jaffa kiadós recenziók. A szirén meglepően jó erotikus történet, a Szabadulás egy szokásos és élvezetes Nalini regény, a Lélekmentők pedig kellemes, de az elsőnél kevésbé lehengerlő ifjúsági fantasy. Bejegyzések hamarosan várhatók.

Jennifer E. Smith - Vajon létezik szerelem első látásra?

A Gyönyörű sorscsapás után ez a könyv keltette fel leginkább az érdeklődésem a Maxim kiadó Dream válogatásában, de könyvesboltban járva elriasztott a mérete. Vékony, hatalmas betűkkel, mégis 3000 Ft... ráadásul többen inkább az elvált szülők témát emlegették vele kapcsolatban, mint a romantikus történetet. Megvenni akkor nem mertem, de olvasásáról nem mondtam le és amint alkalmam adódott egy este alatt meg is tettem. Imádtam, így muszáj volt saját példányra szert tennem, amire jó volt az Alexandra 30%-os kedvezménye.

Rebecca Hamilton - Az öröklétű

Megtörtént, ami igen ritkán fordul elő velem... NYERTEM. Tehát Az öröklétű könyvet a Könyvtündér ajándékozta nekem. Még nem olvastam, és igen vegyes a fogadtatása, de azért jólesett a szerencsés nyertesnek lenni és erőt adott a szakdolgozat befejezéséhez.

Májusban pedig már bűnöztem, tehát biztos lesz miről beszámolnom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...