2012. máj. 19.

Sorozat szombat (9)

Spirit Bliss - Démoni érintés

1. kötet
Könyvmolyképző Kiadó 
KÖNYVHÉT
2999 Ft


A Nap fénye elhalványult,
a Földre örök sötétség borult,
a korábban mítosznak hitt démonok pedig előbújtak rejtekhelyeikről.
Minden vámpírok atyja, Véreskezű Casimir irányításával a vérszívók átvették az uralmat a világunk felett. Az emberek többségére azonnali halál várt, akik életben maradtak, azok vagy a vámpírokat szolgálják, vagy űzött vadként élnek a csatornákban.
Az emberi lázadók vezetője őrült tervet eszelt ki. Hogy megmentse a világot, hosszú évek munkája során feltalált egy időgépet. A küldetés célja: visszautazni a középkorba, felkutatni Véreskezű Casimirt, mielőtt vámpírrá változott volna, és még emberként végezni vele.
A végzetnek köszönhetően Katherine Glanville lesz a szerencsétlen kiválasztott. Visszaküldik őt a múltba, ahol férfiruhája és furcsa viselkedése miatt azonnal el is könyvelik boszorkánynak. Csak a véletlenen múlik, hogy megmenekül végül, mivel összekeverik Casimir úrfi sosem látott unokahúgával, Roderica Galahaddel.
A feladat végrehajtása innentől egyszerűnek tűnik, csak kettesben kell maradnia a férfival, hogy egy óvatlan pillanatban megölhesse. De mi van, ha az emberi Casimir kedves, önfeláldozó és jó lélek? Ha a valódi gonosz egy az egyházon belül működő szekta, a Vérző Rózsa Rend? Vagy ez csak a látszat? Katherine-nek rá kell jönnie, hogy egy ember életét elvenni még a jövő ismeretében sem olyan egyszerű, mint azt gondolta…
Izgalom, fordulatok, titkok és szerelem… A démon érintése téged is megborzongat!


Megjelenés:
Az ünnepi könyvhéten: 2012. június 07-11.

A borító: 3,5/5 
Szeretem a maszkokat, jó kombináció a piros-fekete, illik a VP sablonba, de annyira nem maradandó emlék. Szép, de valamit még hiányolok.

Érdeklődési indexem:  4/5
Abszolút vártam már a könyvet, mondhatni évek óta várok rá, hiszen már akkor olvastam belőle fejezeteket, amikor Spirit még csupán egy fanfiction író volt, viszont ha emlékeim nem csalnak, akkor csak a negyedik fejezetig jutottam. Nem a történet hibája, egyszerűen nem vagyok az az ember, aki szívesen vár napokat, rosszabb esetben heteket a folytatásra. Ha elkezdem, szeretem egyben elfogyasztani aktuális olvasmányom, így úgy döntöttem megvárom míg felkerül az utolsó fejezet is. Nem is tudom mikor néztem rá utoljára, de akkor szembesültem vele, hogy bizony ebből kiadott könyv lesz, és nagyon megörültem, hogy majd kézbe is foghatom, nem csak a képernyőt kell bámulnom.


A sorozatról


Műfaj:  ifjúsági (fantasy)
Ha információm nem csalnak, - bár teljes bizonyossággal  azért nem állítom -, ez egy olyan trilógia lesz, melynek első kötete a múltban, a második a jelenben, a befejezés pedig a jövőben fog játszódni. Első körben tehát megcélozzuk a középkort, ami már azért is plusz pontot érdemel, mert határozottan a kedvenc korszakom. 
Én megvárom a teljes könyvet, viszont aki meg szeretné lesni magának, esetleg nem bírja kivárni a megjelenést, azoknak 14 fejezet már olvasható is Spirit oldalán, ahol még néhány érdekességet, elképzelt szereplőt is találhatunk.
A trilógia kötetei:
  1. A múlt árnyai (2012)
  2. A jövő árnyai
  3. A jelen árnyai
Az írónő honlapja itt.
Hasonló rovatok a nyves blogok oldalán.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...