2012. máj. 9.

Blogrovatok újratöltve

Lehet már meg kellett volna ejtenem ezt a bejegyzést az első hónap végén, vagy legalább megvárni a másodikat, de most kaptam kedvet az íráshoz és még az időmbe is belefér. 
Tehát, összegezni szeretném a futó blogrovataimról a tapasztalatokat és az bekövetkező változásokat.

A Sorozat szombat és az Azt hallottam... változatlan formában fog folytatódni. Nagyon elégedett vagyok magammal, mivel ez idő alatt folyamatosan, minden megerőltetés nélkül, szívből írtam őket és úgy vettem észre, hogy az Olvasók is kedvüket lelik az olvasásukban. Tapasztalataim szerint a nyári hónapokban vissza fog esni a megjelenő könyvek száma, de remélem így sem okoz majd problémát néhány kósza hír begyűjtése.

Nem érzékelek túl nagy érdeklődést a Megidézve után, bár nem tartom oly vészesnek a helyzetét, hogy megszüntessem. Nagy erőfeszítésembe nem kerül néhány sor posztolása, így nem adom fel.

Beharangoztam én egy Kedvenc hősöm és Top 10 rovatot, de ezennel lemondok róluk. A Top10 rendkívül nagy fejtörést okozott nekem, és ahányszor elkezdtem listát írni valamilyen témában, szinte leállt a rendszer a fejemben, mert nem tudtam sorba rendezni a kedvenceimet. Egyszerűen nem megy nekem, gyenge vagyok hozzá. Általában nem a Nr. 1 okozza a problémát, sőt a dobogóval is még megbirkóznék, de utána... 
A Kedvenc hősömhöz már van egy szinte teljesen kész bejegyzés, ami szívemnek kedves, de nem tudom befejezni, összekötni az idézeteimet és bajban vagyok a folytatással is, ki legyen a következő. Ha nagyon jó kedvemben leszek, elkap az ihlet, akkor van esély rá, hogy egy-egy Top akárhányat, vagy kedvenc főszereplőt összedobok, de állandó rovatban nem vállalom őket.

Már nem először fordul elő velem, hogy döcögök a havi összegzéssel, most is éppen egy völgyben vagyok e téren, így talán egy kis újítás átlendít ezen.
Ezentúl a havi vásárlásaimat, könyves beszerzéseimet egy rovaton belül fogom közzé tenni. Másoknál már használatos a Postás csenget, Polcomra került és hasonló rovatokhoz saját verzióm a Drágaságaim néven fog futni. Igyekszem saját fényképekkel "dokumentálni" a magánkönyvtáram gyarapodását.
A havonta olvasott könyvekről és bejegyzésekről pedig rövidebb összegfoglalót szeretnék írni, mint eddig.


Összegezve tehát a következő rovatok élnek tovább:
Drágaságaim
 Havi összefoglaló


A magyar bloggerek és rovataik közösségi oldala még mindig él és egyre gyarapszik, nézz be oda is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...