2010. márc. 3.

Megjelenések, avagy mégse

Hadd panaszkodjak már egy kicsit.
Én nem értem a kiadókat, de már a online boltokat se.

Mi van már a kiadókkal, nem tudnak ütemezni, felmérni, hogy mennyi idő alatt tudják nyomtatásban terjeszteni a könyveket.
Már a tököm tele van a sok változtatással. Csúsztatják ide-oda a kiadási dátumokat. Hirtelen belekezdenek rengeteg új sorozat kiadásába, hipp-hopp hirdetik a következő kötet megjelenését, aztán meg hoppon marad mindenki, mert átteszik vagy fél évvel későbbre.

Most például a Karó és sírhanton vagyok kiakadva.
A Bookline már márciusra hirdeti, az Ulpius áttette májusra. Gena Showalter Atlantiszát már rengeteg variációban láttam. A Lángoló szerelmet már vagy fél éve februárra ígérték, most már az is csak május.
Bezzeg a True Blood kötetek szinte kéthavonta jelennek meg. Ez igaz csak azért bosszant, mert én nem vagyok rajongó, és még nem olvastam a köteteket, de őszintén, nem is nagyon van kedvem. Nem hiszem el, hogy annyian veszik, hogy a többi könyveket így háttérbe kellene szorítani miatta.

Hála égnek az FTT sorozat kiadása viszonylag jól halad, erre legalább nincs panaszom, de a többi.

Szóval jó lenne, ha már valaki értelmes ember venné kezébe az irányítást, és azért az online boltokkal is lehetne valami összhangot teremteni.

Az Ulpius adja ki a legjobb köteteket, de valami pocsék időzítéssel.
A Könyvmolyképző is jó könyveket ad ki. Bár szerintem már túl sok a Twilight sagaval kapcsolatos könyv, de azért ott is akad néhány remek sorozat. Ott mondjuk a folytatásokra aztán tényleg várni kell, de ők legalább nem húzzák előtted a mézesmadzagot, hogy már rögtön hirdetik a folytatást, mikor még sehol se állnak vele. Plusz néhány könyv ára aztán az egekbe van. Van merszük elkérni annyi pénz a Breaking Dawnért is. Enyhén merész húzás. És egyébként is mire? Csak azért mert Twilight? Vagy netán a könyv mérete miatt? Lehetnének takarékosak, nem muszáj a dupla sorköz, vastag papír....
Most a Kelly kiadóval vagyok a legelégedettebb. Amit ígérnek azt meg is tartják, van néhány jó sorozatuk, jó árakkal.

Időről időre kiakadok ezek miatt. Annyi más könyv van amit tudnék olvasni, de néha már annyira tudok várni egy-egy újat, és néha úgy érzem jól átvágják a fejem az ilyenekkel. Ilyenkor úgy be tudnék a kiadónak szólni.

Na mindegy csak lenyugszom egyszer, aztán megy minden tovább.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...