2012. ápr. 1.

Azt hallottam... (2)

Szemezgetés a kiadóktól

Egmont

  • Egmont Dark az egyik legjobb? Mindenképpen! Említésre méltó már az is, hogy folyamatosan új szerzőkkel jelennek meg, versengve a külföldi megjelenésekkel, de a régiekről sem felejtkeznek meg. Ha Nalini Singhról van szó, akkor főleg nem. 2010 vége óta a mérleg 6 teljes kötet a mentálos és az Angyali vadász sorozatból és egy antológia, melyben az Angyali vadász egy novelláját olvashattuk, ismeretlen szerzők társaságában. A napokban pedig közzétették, hogy a áprilisban és májusban újabb Singh kötetekre számíthatunk. Az Angyali szárnyalás borítója szinte már beleégett a retinámba annyit láttam és nézegettem mostanában, hiszen olyan szép. A májusban megjelenő Dmitri történetével kapcsolatban azonban be kell érnünk az ígért dátummal és az Angyalkard címmel. A Sorozat szombat rovatban írtam róluk, itt.
  • Áprilisban nem csak Singh kötetet hoznak, hanem egy újabb szerző művét ismertetik meg a magyar olvasókkal.  Aimee Agresti Megbűvölve c. könyve mindenképpen felkeltette az érdeklődésem. Szép borító, érdekes fülszöveg. Már várom.

Könyvmolyképző

  • A Könyvmolyképző háza tájáról is szállingóznak információmorzsák. Újabb címet fedtek fel, ami szinte biztosan megjelenik a Könyvfesztiválon. Akik szeretik a dark fantasyt és szerették Joe Abercrombie Első törvény trilógiájának eddigi részeit, azoknak biztos remek hír, hogy már nem kell sokat várniuk A királyok végső érve megjelenésére. Bevallom őszintén elkezdtem olvasni a A penge maga c. könyvet, de hatvan oldalnál megakadtam, a könyvet pedig vissza is vittem a könyvtárba. Addig nem győzött meg, de még kedvet kaphatok egyszer hozzá.
  • Két új szerzővel biztos bővülni fog a kínálatuk. A disztópiás vonalat erősíti majd Marie Lu - Legend c. könyve az ősztől. De jön Peter V. Brett The Painted Man c. könyve, ami a Démon trilógia első kötete.
  • Amíg várunk Cassandra Clare A végzet ereklyéi sorozat következő kötetére, jön majd a szintén árnyvadászok világában játszódó Pokoli szerkezetek trilógia első része is. Az eddig beharangozott Mechanikus angyal cím azonban megváltoztatásra került és az egyszerű Az angyal címmel kerül majd a boltokba. Kicsit szomorú vagyok, mert jobban tetszett a Mechanikus angyal, és az új cím olyan snassz, de hát manapság már ez legyen a legkisebb problémám egy könyvvel.

Kelly

  • Jön a tavasz, jönnek a romantikus könyvek? Talán. Időpontokat nemigen közöltek, de örömmel jelentette a kiadó, hogy lesz újabb Sophie Kinsella könyv, Csörögj rám! címmel. A Jennifer Crusie rajongók is örülhetnek majd, így az én fejem is vidul rendesen. És további három új szerző nevét "viszi a szél".
  • Bridget Asher - Provence-i szerelembalzsam
  • Lauren Fox - Bűnös vonzalom
  • Louisa Edwards - Forr a vérem 
  • Azonban a kiadó nem csak jó híreket hozott, hanem igen szomorúakat is az urban fantasy rajongók számára. Nem kívánok belefolyni semmilyen vitába, csak közlöm, hogy az Éjszaka háza, Tündérkrónikák és hasonlók folytatását ne várjátok a kiadótól, nem jönnek... egy darabig még biztos, mivel felfüggesztett státuszba kerültek. Okát a Kelly facebook oldalán mindenki megtalálja. 

 

Ulpius-ház


  •  J.R Ward és FTT rajongók figyelem!
  • Az angolul tudók számára örömhír, a héten megjelent a Lover Reborn, tehát Tohr története. Már keringenek a spoilerek, érdemes benézni Angelika blogjára is - Lover Rebornról itt, Ward-tól származó hírek itt -, én igyekszem nem meghallani és látni a friss információkat, mert szerintem spoilermentesen az igazi, de ettől függetlenül egy-kettőt már sikerült elkapnom, pedig esküszöm nem akartam.
  • És ami most számomra a legnagyobb boldogság forrása: következő kötet főszereplői QHUINN ÉS BLAY, teljes kötet, nem novella. Úgy örülök, hogy be merte vállalni. Minden Ward könyvet szeretek, na de John óta nem vártam még ennyire könyvet, mint a fiúkét fogom.
  • Ha a magyar megjelenésekre gondolok, akkor azonban kicsit elszomorodom. Úgy látszik most már Wardot is tologatja a kiadó. Ha lehet hinni nekik, akkor a Bukott angyalok sorozatból, az Irigység májusi megjelenése átcsúszik nyárra. Remélem az őszi, szept/okt Újjászületett szerető azért terv szerint jön. És ha már Bukott angyalok... szeptemberre várható a sorozat negyedik kötete, Rapture címmel.

  • Úgy tűnik, hogy az Ulpiusnál mégiscsak beváltak a Katie Fforde könyvek. Az év elején jött a Ház kilátással és most itt az ígéret nyárra a Szerelem kétszer c. könyvre. Kicsit bajban vagyok a Fforde könyveket illetően. Imádtam az elsőt, amit olvastam tőle (Szerelmes levelek), tetszett a Hív Amszterdam, de az utoljára kézbe vett Száz boldog esküvőm csalódást okozott. Itt lenne a polcomon a Tökéletes ajánlat, de még nem vettem kézbe, de ha is hasonló élmény lesz, mint az esküvős, akkor bizony nem fogok több Fforde könyvet venni. Inkább kivárom könyvtárban.  
 

Még néhány

  • Az Agave folytatja C.J. Sansom Shardlake sorozatát. A negyedik kötet A bosszú nyilai, még áprilisban. Szintén áprilisban hozza az Athenaeum kiadó Jodi Picoult újabb könyvét, Gyere haza címmel. Még van behoznivalóm a Picoult könyveket illetően, de ez is felkerül a listámra. 




A heti termés, avagy már kapható


Lara Adrian - Az éjfél árnyai (Éjfél szülöttei 7.)
Láss csodát... az Ulpius betartotta ígéretét :D
A Sorozat Szombat első "áldozata" itt

Richelle Mead - A szukkubusz dala (Georgina Kincaid 1.)
Hamarosan olvasom is, már nagyon érdekel.
Aki pedig még nem hallott a szukkubuszról, kattintson ide.

Elizabeth Hoyt - Szenvedély (A négy katona legendája 3.)
A FB-n hirdeti a kiadó a megjelenést, én még nemigen láttam online rendelési lehetőséget, de szerintem napok kérdése. Bár nem minden Hoyt könyv nyerte el a tetszésem, de úgy gondolom egyszer megnézem magamnak ezt a sorozatot is, de addigra lehet az utolsó kötet is meg fog jelenni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...