2009. júl. 24.

J. R. Ward

Meg kell mondjam, nehezen választok kedvencet a sikeres írók, inkább írónők között. Imádom mindnek a stílusát.

Számos olyan írónő van, aki a mostanság felkapott témában ír, tehát a vámpírszerelemről. Vesztemre rajongó vagyok, és nem tudok ellenállni az olvasásnak.

Imádom az Anita Blake sorozatot, szerintem kedvenc lesz Lara Adrian is. Stephenie Meyer és a Twilight saga. Jön Sherrilyn Kenyon és még jó pár új könyv.

És itt van J.R. Ward. Az imént olvastam el a Halálos csók azon novelláját, amit J.R. Ward írt. Most pedig muszáj kiírnom magamból, mennyire kedvelem ezt a nőt. Komolyan, nem tud rosszat írni. Szerintem, ha akarná se tudná elrontani a műveit. Képtelenség.

A Fekete Tőr Testvériség sorozat eszméletlen, nagy kedvenc. A szereplők a szivem csücskei. Egyre terjedelmesebb könyvekben ismerkedünk meg még közelebbről velük. Az erotika fantasztikus, a cselekmény, az események meglepőek. Megsiratnak. Engem mindenképp.

Ward saját bevallása szerint a férfialakjai kemények, elbizakodottak és arrogánsak, főhősnői pedig erősek és okosak.

És itt A fiú története c. novella. Nagyon bejött. Egy rövid történet, de mégis kerek egész, lezárt. Jól felépített. A főhös Wardos, a stílus Wardos és mégiscsak egy rövidke epizód. De annak is nagyon jó.

Ugye nem is olyan régen megjelent a Pokoli báléjszakák paranormális novellás kötet. 5 történettel. Nekem kicsit csalódást okoztak. Néhányat el tudtam volna képzelni hosszabb könyvben és akkor azok is igazán élvezhetőek lehettek volna, de így novellába a Meg Cabot történet tetszett csak úgy istenigazából. A többiben viszont, nehezen hoztam össze, hogy ki-kicsoda, mit akar. Mindig belevágtak a közepébe, nehéz volt követni, hogy mi is történik. Néhány végét meg egyenesen lezáratlannak éreztem. Stepheni Meyer se alkotott valami fantasztikusat. A története nem lenne annyira rossz, ha hosszabb lenne. Attól még persze ezt soroltam a második helyre az öt közül.

Jött a Halálos csók. Ez már egy inkább erotikusabb fantasy kötet. Eddig csak két novellát olvastam. Sherrilyn Kenyon története csak annyiban volt nekem kicsit furcsa, hogy a szereplőket néha inkább állatnak lehetett tekinteni, mint embernek. Ezt persze a szóhasználat hozta így. De amúgy nem volt rossz. A többiről még nem nyilatkozhatok.

J.R. Ward, mondjuk Meyer-rel ellentétben nem okozott csalódást. Ezért tartom őt fantasztikus írónak. Úgy hallom egy új sorozatba is belekezdett. Remélem a magyar fordításban is meglesz. Nekem a neve már egy nyomos indok egy könyvhöz.

Mindenesetre most csak azt akartam leírni, hogy mennyire pozitív a véleményem Wardról. Örülök, hogy megtalálta a férjét, aki biztatta, hogy adatassa ki műveit. Tetszik a neve, bár ez csak író álnév. Az eredeti neve Jessica Rowley Pell Bird.

Néhány idézet tőle. (Most már egy kicsit szégyellem magam, hogy nem gyűjtöttem őket a könyvek olvasása közben, de ami késik, nem múlik)


"Claire jobban szerette őt ma, mint tegnap, de kevésbé, mint amennyire holnap fogja."

/Halálos csók – A fiú története/


"Nem találok szavakat kedvesem, mert egyetlen kiejtett szavam sem méltó arra, hogy meghalld."
/Síron túli szerető/


"Amíg nem találtál rám, halott voltam, bár lélegeztem. Világtalan voltam, bár láttam. Aztán eljöttél, és megsebzett lelkemet életre keltetted."
/Megsebzett szerető/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...