2012. szept. 7.

A szeptember legyen a szépülés hónapja

... legalább is a blogé.

Míg a szeptember a dolgozó embernek csupán az ősz első hónapja, addig a diáknak az új tanév kezdete. Szokványos esetben ebben a hónapban én is megkezdtem volna az utolsó egyetemi évemet, de a szakmai gyakorlattal telt nyár után az egyetem biztosított egy kis pihenést, így legközelebb csak októberben közelítem meg az egyetem kapuit. Az addig hátralévő idő egy részét pedig szeretném a blog szépítgetésének szentelni.

Aki rendszeresen jár a blogon, az észrevehette, hogy a működése óta igen sok sablont kipróbáltam, igen sok változtatást eszközöltem, általában teljesen hirtelen. Ennek egyszerű oka volt, sosem voltam igazán elégedett. Szeretnék végre olyan designt, elrendezést megvalósítani, amit hosszú távon a magaménak érezhetek, amelyre azt mondhatom, hogy én vagyok, hogy a tartalom után a külső is töltsön el megelégedéssel.

Néhány napja már látványosan is látszódnak apróbb változtatások, de még közel sem értem az eltervezett dolgok végére, de igyekszem apró lépésekben véghezvinni azokat.

A változtatások, vagy talán a fejlődés egyik lépése volt a facebook kérdés. A múlt héten szavazásra bocsátott kérdésemre, miszerint jelen legyek-e a facebookon, összességében az igen választ kaptam, és a hét elején meg is született a profil. Igaz még nem rendelkezik jelentősebb tartalommal, de aki úgy érzi, nyomhat egy like-ot.



Remélem nem csak a levegőbe beszélek és tényleg fel tudok majd mutatni valami jót a hónap végére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...