2013. júl. 14.

Liebster blog díj

Nem mindig szoktam bekapcsolódni azon játékokba, amelyek hullámokban elöntik a blogos felületeket, de egy kérdezz-felelek típusú szösszenetben mégis lehetőséget látok arra, hogy kicsit személyesebbre vegyem a figurát.
Önhatalmúan módosítottam a szabályokat és Roselyn, Yuu, Avely és Dia21 kérdéseiből szemezgettem néhányat, amelyekkel talán mutathatok valamicskét magamból. Ezúton is köszönöm, hogy gondoltatok rám.

1. Ha állat lehetnél, milyen állat lennél, és miért?
Nagyon sok szép állat közül választhatnék, mégis maradnék egy megszokott házikedvencnél, a cicánál. Hihetetlen mennyire látványosan tudják élvezni a macskák a naphosszat tartó semmitevést és szerintem én is élvezném. Igaz, hogy egy jó gazdi mellett lehetséges csak a kényelmes élet, de hátha szerencsém lenne.

2. Melyik tulajdonságod tartod a legrosszabbnak?
 
Alapvetően nem bánkódom, hogy tipikus introvertált személyiség vagyok, de egyre többször zavar, hogy társaságban nem igazán tudok érvényesülni. 

3. Melyik a legkedvesebb női, illetve férfi neved?
Lili, Hanna... Ramón, Ádám
Könyves témában... Rose, Tessa... Logan, Adam, Sam, Carter, Ren

4. Mi volt az a legszokatlanabb hely, ahol olvastál?
Amikor kicsi voltam, akkor a Tudás Fája és Vili világa kis újságocskáimat rendkívül szerettem a körtefánk ágai között olvasgatni.

5. Ha borzasztóan hideg lenne, s csak könyvek maradnának, eltüzelnéd őket?
Nagyon valószínűnek tartom, hogy igen. Rendkívül fázós vagyok és reszketve olvasni már nem hiszem, hogy kellőképp boldogítana vagy melegítene, így inkább a szükséget helyezném előbbre.
6. Bejönnek-e neked a filmes adaptációk?
Szerintem több volt a pozitív élmény, mint a csalódás, így alapvetően szeretem őket.

7. Gondolkoztál már azon, hogy te is írj?
Sosem éreztem még azt, hogy alakulna egy történet a fejemben, amit muszáj papírra vetnem, sőt nem is hiszem, hogy lenne hozzá bármilyen tehetségem.

8. Melyik az a könyv, amelyiket már ötnél többször is képes voltál végigolvasni? (Többet is megnevezhetsz)
Arra sem emlékszem, hogy bármit is olvastam volna ötször, nemhogy még többször. Talán a most is olvasás alatt lévő A vízisten menyasszonya mangasorozat vezet a negyedszeri olvasással. Viszont a polcon lévő könyveim egész nagy részét már kétszer is olvastam. Ez is valami, nem? Legalább elmondhatom, hogy nemhiába költöttem rájuk a pénzt. :)

9. Melyik tantárgyat tanította az a tanár, aki pikkel(t) rád a gimiben vagy melyik volt a leghírhedtebb?
Nem éreztem, hogy bármely tanár ellenszenvét is kivívtam volna, de általános és középiskolában is elég hírhedt és szadista magyar tanáraim voltak, akik kényszert éreztek néha-néha kissé meggyötörni, leckézteténi az osztály előtt. Mind a mai napig bármit megtanulok (az idegennyelven kívül), így a jobb tanulók között voltam ebből a tárgyból is, de maga az irodalom és a leadott anyag sosem állt közel a szívemhez, a tanárok pedig nemigen szerették, hogy úgymond magolok és nem aktivizálom magam az elemzések során, és ezt nem mindig kedvesen hozták a tudomásomra.

10. Hány könyvespolcod van?
Három. 

11. Ha választhatnál, hogy melyik könyvszereplő kelljen életre, akkor kit választanál? (Könyv címét, íróját és a szereplő nevét is írd le, kérlek)
Ha Jericho Barrons (Karen Marie Moning Tündérkrónikák) impossible, akkor nem bánnám, ha szembetalálkoznék egy felföldi skóttal, Iain Maitland (Julie Garwood: A titok) speciel pont megfelelne, de szinte bármely történelmi romantikus főhős is.

12. Melyik az a könyv, amit tiszta szívből utálsz?
Hogy szívből utáltam volna egy könyvet, arra nem emlékszem, a negatív élmény inkább az unalomhoz vagy idegeskedéshez kapcsolódik, de az akkor sem utálat.

13. Vannak-e bakancslistád? Ha van, akkor mi szerepel az első három helyen?
Nincs.

14. Miért szeretsz olvasni?

Hiszem, hogy mindenkinek kell egy olyan elfoglaltság, amit nem kötelességből végez. A hobbi jó dolog, kis időre felszabadít, boldogít. Én az olvasásban találom meg az élvezetet, hogy kikapcsolódjam, szó szerint eltereljem a gondolataimat a mindennapokról. Mindamellett a történetek és a képzelet által olyan helyekre jutok el, olyan eseményekbe, élethelyzetekbe vetíthetem ki magam, amit talán a valóságban sosem fogok átélni.

15. Hogy akadtál rá a moly.hu-ra?

Amikor elkezdtem blogolni és egyre több blogot olvasni, akkor szinte állandóan szembejött velem a Moly logója az aktuális olvasásokkal, és piszok kíváncsi lettem, hogy ugyan mi is ez. Kicsit kutattam, regisztráltam és azóta használom. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...