2010. júl. 4.

Júniusban olvastam

1. Karin Slaughter: Sebek
2. Juki Kaori: Angyalok menedéke 1.

3. Johanna Lindsey: Mondd, hogy szeretsz

4. Juki Kaori: Angyalok menedéke 2.

5. Laurell K. Hamilton: Fekete vér

6. Cassandra Clare: Csontváros

7. Cassandra Clare: Hamuváros

8. Sherrilyn Kenyon: Végzetes ölelés

9. Christine Feehan: Sötét herceg

10. Susan Elizabeth Phillips: Tűzgolyó kisasszony

11. Chelsea Cain: A fúria

12. Anne McCaffrey: Sárkányhajsza

13. Svetlana Chmakova: Dramacon 1.

14. Svetlana Chmakova: Dramacon 2.

15. Svetlana Chmakova: Dramacon 3.

16. Millenni+M, Tokó Jasiró: J-pop bálvány 1.

17. Brenda Joyce: Halálos gyönyör

18. Gena Showalter: Éjsötét bosszú

19. Maya Banks: Vénuszdombi mesék


Elég vegyesre sikeredett a hónap. Volt manga, vámpíros fantasy, sárkányos "középkori" fantasy, kosztümös romantika, egy kis gyilkolászás és tömény szex.

Két nagyobb csalódás ért.
Megtaláltam ez első paranormális fantasy könyvet, ami enyhén szólva is szenvedős volt, nem jött be. Ez volt a Sötét herceg.
És SEP első olyan könyve, amit nem élveztem igazán. Ez pedig a Tűzgolyó kisasszony. Olvastam róla, hogy ez egy nem túl jól sikerült könyve, de nem számítottam ilyen hangulatra és szereplőkre. Na de sebaj attól még SEP kedvenc marad.

3 nagyon várt könyv jelent meg mostanság és rögtön ugrottam is rájuk és faltam az oldalakat.
- 1 évet vártam a 15. Anita Blake kötetre a Fekete vérre. Sokakkal ellentétben én cseppet sem csalódtam a könyvben. Jason imádnivaló volt, és őszintén nem bántam volna, ha minden oldala róla szól. Nekem nem volt unalmas.
- Egyik kedvenc ifjúsági paranormális sorozatom Cassandra Clare A végzet ereklyéi sorozat és most megjött a Hamuváros. Jobb mint az első, a szereplők imádnivalók, a történet izgalmas. Csak ajánlani tudom.
- Éjsötét bosszút azért vártam már ennyire, mert Reyes az egyik kedvenc szereplőm és Danikával lévő kapcsolata már az első kötetben elkezdődött. Nem okozott csalódást.

Mostanság egyre jobban szeretem a krimit, az igazi őrült gyilkosok történetét. De a lényeg, hogy minél kegyetlenebb és megdöbbentőbb legyen.
A fúria igaz nem volt a legjobban kidolgozott könyv, nyomozás terén, viszont a gyilkos és áldozat között kialakult kapcsolat miatt erős hatást tett rám.
A Sebek pedig talán az első igazán megdöbbentő könyvem volt. Ahol már tényleg úgy érzem durva dolgok történtek.
Karin Slaughter sorozatát nagyon megszerettem.

A Végzetes öleléssel Kenyon beérte a többi kedvenc sorozatot. A gyenge kezdés után erősen belehúzott.

1 megjegyzés:

  1. Nekem eddig a leggyengébb paranormális könyvem Karen Chance volt. Első kötetet is nehéz volt kiolvasni, 2. még lassabban megy. :(

    Krimiket én is egyre jobban megszeretem.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...